Du vet selger er seriøs når han ikke vet forskjell på de falske safirene sine og kaller de diamanter i stedet
Du vet selger er seriøs når han ikke vet forskjell på de falske safirene sine og kaller de diamanter i stedet![]()
Du vet selger er seriøs når han ikke vet forskjell på de falske safirene sine og kaller de diamanter i stedet![]()
I min erfaring tar Finn tips på alvor og deaktiverer annonser raskt.Lenge siden sist jeg skrev noe til Finn.no og ble totalt ignorert, så jeg rapporterte denne for å kjenne på følelsen igjen.
kanskje ikke et gullkorn, men tror denne karen bommer ganske grovt på alder
![]()
Rolex Oyster Perpetual 31mm Black Dial | FINN-torget
Rolex Oyster Perpetual 31mm Kjøpt hos Rolex Ø.Saastad a.s ur optik Har ikke eske Har forsikrings papirene Referanse.nr E345738 Se bildene for info selges forwww.finn.no

| Tilstand | Ny |
|---|

(1/4)
Legg til favoritt
3 har lagt til som favoritt
rolex bok/katalog (samleobjekt)
Til salgs
6 000 kr
Ligget i bokhyllen siden jeg fikk tak i den, veldig fin og ha i samlingen om man liker Rolex. I boken finner du historie og info/bilder av alle modellene til Rolex. Tar ikke ikke skambud.
Torget Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
Tilstand Ny
nilsenrosenborg
På FINN siden 2019
7,5
Veldig bra
2 vurderinger
Problemfri
betaling
Problemfri

| Tilstand | Brukt |
|---|
Det der må være de mest intense 10 timene i klokkehistorien! Jobber han med sandblåsing?Brukt ca.10 timer og fremstår som strøken....da snakker vi harde 10 timer. Har klokker jeg gått med i over 1000 timer som ser mer strøken ut enn det der!
Vis vedlegg 277235
Vis vedlegg 277236