S
Slettet bruker 14080
Guest
Nydelig. Jeg var veldig fristet til å spørre om hvor mye av lakrislukten er igjen. Fordi det er jo den avgjørende faktoren mtp evt bud.
![]()
Land Rover Defender
Selger en Defender 90 fra 1997. Bilen er levert med 300TDI-motoren, en nydelig motor, og kanskje den beste til Defenderen pre 2006. Motor og drivverk tyder på god service. Bilen ble kjøpt av meg fra en dansk person som hadde tatt med seg bilen over til Skpne fra Danmark. Bilen ble hentet i...www.finn.no
Er kjent med defender altså, men å kalle dette karosseriet for OK er litt drygt
-Til Defender å være, var jo ikke det så ille...
(Jeg elsker det meste fra firmaet med den grønne ovalen. Jeg kjører dog fortsatt Land Cruiser siden jeg helst ser at bilen starter hver gang og er tørr innvendig.)
Kan noen forklare meg hvorfor noen i hele verden er villig til å betale 150k for den skraphaugen? Det ser ut som vrakpant er mer riktig.
Kan noen forklare meg hvorfor noen i hele verden er villig til å betale 150k for den skraphaugen? Det ser ut som vrakpant er mer riktig.
-En Defender er litt som en svigermor; den er alltid syk, men den dør aldri.
Skriver han noe morsomt i annonsen som skal hjelpe oss med forstå dette da?Her må det være noe jeg virkelig ikke har fått med meg i Tiffany bobla. Er denne Tiffany svart eller? En BB41, og kanskje den mest tungsolgte og i tilllegg alltid vært hyllevare hos Bjerke siden lansering.. Gi meg styrke i 2022Make watches great again!
Vis vedlegg 275224Vis vedlegg 275223
Så det ikke før nå, men nå skjønner jeg blodprisen. Er en -19 modell som ble trykktestet i 2021.Skriver han noe morsomt i annonsen som skal hjelpe oss med forstå dette da?![]()
Ah...da er jeg medSå det ikke før nå, men nå skjønner jeg blodprisen. Er en -19 modell som ble trykktestet i 2021.
-Til Defender å være, var jo ikke det så ille...
(Jeg elsker det meste fra firmaet med den grønne ovalen. Jeg kjører dog fortsatt Land Cruiser siden jeg helst ser at bilen starter hver gang og er tørr innvendig.)
Men det ser nesten ut som en splitter ny Defender ikke er særlig pålitelig heller. Faren min jobbet lenge for JLR i UK og har fremdeles mange kontakter i bransjen. Tilbakemeldingene er samme enten det er XF, iPace, Evoque eller Defender: kjøp heller andre bilmerke, med mindre du liker et nært forhold til nærmeste verkstedet. Kjempe trist.![]()