Gullkorn fra Finn.no

Jeg fikk mail fra Finn om at en annonse jeg hadde favorittmerker var solgt, og det var denne. Søkte gjennom Finn-loggen og denne lå laaaaangt bak. Tipper det er en luring som endret prisen på annonsen like før han merket den som solgt.
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Jeg fikk mail fra Finn om at en annonse jeg hadde favorittmerker var solgt, og det var denne. Søkte gjennom Finn-loggen og denne lå laaaaangt bak. Tipper det er en luring som endret prisen på annonsen like før han merket den som solgt.
Men hva skulle motivet for det være? For moro skyld?
 
Tja, samme øvelse skjer jo her på forumet i stor stil, hvor salgsprisen fjernes fra annonsen etter at salget et gjennomført. Skal ærlig innrømme at jeg heller ikke har forstått hvorfor.
 
Noen som trenger en "skjetting?

1632396943159.png
 
Tja, samme øvelse skjer jo her på forumet i stor stil, hvor salgsprisen fjernes fra annonsen etter at salget et gjennomført. Skal ærlig innrømme at jeg heller ikke har forstått hvorfor.
Så også denne annonsen, men fikk ikke svar og så ble den solgt. Fikk i dag svar da jeg spurte om hva den ble solgt for.
Veldig merkelig greie, hvis det stemmer at en eller annen har kjøpt den for 31500.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20210923_193639.jpg
    Screenshot_20210923_193639.jpg
    72,4 KB · Visninger: 0
  • Haha
Reaksjoner: fredskijj og Callahan