Gullkorn fra Finn.no

Topp Type:rolleyes:
 
Topp Type:rolleyes:

-Jeg lurer på hva som hadde skjedd om du hadde blitt med invistoren til Bjerke, ventet til uret lå på disken og så forklart Bjerke hvordan det lå an, samt tilbudt dem å bare kutte ut det fordyrende og omdømmeskadelige mellomleddet og selge direkte til deg?
 
-Jeg lurer på hva som hadde skjedd om du hadde blitt med invistoren til Bjerke, ventet til uret lå på disken og så forklart Bjerke hvordan det lå an, samt tilbudt dem å bare kutte ut det fordyrende og omdømmeskadelige mellomleddet og selge direkte til deg?
Først, hadde vedkommende løkrull gått med på det, hadde jeg jo applaudert idiotien. Men jeg tror nok de hadde hjulpet deg med å kutte et fordyrende mellomledd ja. Lov å håpe i hvert fall.
 
Sjelden man ser noen flytte fra en tre hundre kvadratmeter stor enebolig fordi den har for lite plass...

-Tja, nå har jeg i overkant av 450kvm garasje/furtebod (også kjent som en låve), og kan forsikre om at 450 kvadratmeter ikke er så mye som man skulle tro - og vanligvis er jo boligen større enn furteboden, så dette høres jo ikke helt urimelig ut...

Det må jo være lov å si at dette var en, øh, bolig med særpreg, som en megler ville uttrykt det. Kanskje fylt på med 'eklektisk' for å vise at man hadde en fremmedordbok i hylla på meglerkontoret.

Et par av rommene fikk meg til å få samme fornemmelse som nazistene i sluttscenen i Indiana Jones og Paktens Ark. Jaja. Smak og behag. En manns forbrytelser mot den gode smak er annen manns (eller kvinnes, ville jeg anta) nirvana.
 

1699262503791.png
 

Den trenger en service etterhvert = Bør på service ASAP?

..og først og fremst trenger den en grundig vask :rolleyes:
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse

Den trenger en service etterhvert = Bør på service ASAP?

..og først og fremst trenger den en grundig vask :rolleyes:
Syns hverken riper eller hairlines kler klokka, men der har du meg
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher

Dette er vel å ta i eller ?
 

Dette er vel å ta i eller ?
Tror det er venteliste på disse?! Kreves iallefall lang kjøpshistorikk!
 
  • Haha
Reaksjoner: Hoover