Gullkorn fra Finn.no

Et rent røverkjøp til KUN 565.000,- o_O
565 store for det som i mine øyne er et aldri så lite gjesp..:sleep:
 
Redigert:
  • Haha
Reaksjoner: Mlegend og urtid

Syns denne dukker opp på finn i ny og ne med høyere pris til tross for at jeg aldri har sett den bli solgt?
 
  • Haha
Reaksjoner: mr_frodo og OBJ
88AACD32-14D6-470E-AC10-3A47C6BC8847.jpeg

Betyr ulykke å døpe om en båt, men blir nesten nødt om det blir kjøp her :sick:
 
Rekker nok å utvikle mye sterke følelser på 4 timer over en 2-årsperiode.

56266E09-DB76-47EE-98F3-C08D12E732E3.jpeg

Selger med tungt hjerte Rolex Pepsi, kun brukt i 4 timer.
Klokken ble hentet ut hos Bjerke i 2019. Plast på clapsen er fortsatt på.
Ingen beskrivelse enn at det er hverken riper eller hakk på den.
Hadde i håp om at den skulle gå i arv, men nylig fikk jeg en telefon fra Bjerke om at en klokke jeg hadde bestilt var kommet.
 
Rekker nok å utvikle mye sterke følelser på 4 timer over en 2-årsperiode.

Vis vedlegg 258883
Selger med tungt hjerte Rolex Pepsi, kun brukt i 4 timer.
Klokken ble hentet ut hos Bjerke i 2019. Plast på clapsen er fortsatt på.
Ingen beskrivelse enn at det er hverken riper eller hakk på den.
Hadde i håp om at den skulle gå i arv, men nylig fikk jeg en telefon fra Bjerke om at en klokke jeg hadde bestilt var kommet.
Men hva er en claps?:rolleyes:
 
Selger med tungt hjerte Rolex Pepsi, kun brukt i 4 timer.
(...)
Hadde i håp om at den skulle gå i arv, men nylig fikk jeg en telefon fra Bjerke om at en klokke jeg hadde bestilt var kommet.

-Selvsagt er det med tungt hjerte, med dagens prisutvikling kunne han jo legge den ut for 300' neste år, men så hadde altså Bjerke klart å skaffe en Daytona litt før tiden og vår mann må realisere denne med redusert gevinst for å finansiere Daytonaen som kan selges for 500' til jul...

Akk.
 
07C51EE6-CAAA-4A8D-8011-D4E4FD0A0FE1.jpeg

Der, ladies and gentlemen, har vi en ekte invisteringsmulighet - et Pokemonkort fra så lenge siden som 1999(!!) til bare 200 000. Og med omstendighetene som er synlige på bildet er kortet helt sikkert strøkent.

:sick:
 



Bare 299 000 nå! Etter et rakst googlesøk etter klokken finner jeg 1 forumtråd der det fremgår at selger betalte 399 USD selv. Medfulgte ikke bilen, kunne kjøpes løst i nettbutikk.