Gullkorn fra Finn.no

Sitter og ser på Exit- serien nå, kan ikke finne denne klokken noe sted? Sett en sort kronograf som jeg antar er noe kina-ræl + en explorer.
Er den ikke med i filmen.
Exit: Jeppe Schøitt alias Jon Øigarden har sin private Rolex Explorer 16570 sort skive med på lanken i serien.
 
IMG_0092.png

IMG_0091.png

Ja når man har dedikerte «Rolexreferanser» da skulle det bare mangle at handelen med fakes vil forløpe som smurt!
 
Tjaa. Når Omega sparker deg i ballene ved å si opp samarbeidet med dem etter noen tiår, så er det vel en måte å si «fuck you» på?
Tror ikke Omega kunne brydd seg mindre om at en mygg fra Norwegen selger plastskiten deres over retail. Jeg vil vel heller påstå at det vitner om desperasjon fra Andresen. Ironisk at de prøver å pumpe ut Breitling og Omega på tilbud også legger de ut den søpla for dobbel pris. Klokkeverdenen har blitt et sykt sted. Dessverre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bullitt og mr_frodo
Denne fikk virkelig bragt frem smilet.
Legg merke til skiven. Jeg mistenker at det er en null for mye I prisen. Virkelig kanskje, kul for 900 kroner...

 
Ja men ikke glem at den er satt sammen av ModsByMattis som jeg regner med er et verdenskjent brand med lang historie som åpenbart fortjener prispåslaget.
 
«Klokken entusiast, dumme kommentarer og latterlige bud besvares ikke.»
 
«Klokken entusiast, dumme kommentarer og latterlige bud besvares ikke.»
Fristende å by en tusse for skiva og fortelle han at resten er søppel.
 
  • Liker
Reaksjoner: Fjordseiko
Vis vedlegg 328173
Vis vedlegg 328174
Ja når man har dedikerte «Rolexreferanser» da skulle det bare mangle at handelen med fakes vil forløpe som smurt!

Hadde en sånn som nybegynner :)
Synes den var helt fantastisk, helt til jeg så ett 0,5mm hvitt støv på skiva :LOL: Men ellers var den helt fantastisk! Helt til bezel rett og slett 'skar"seg! Heldigvis fikk jeg en annen utgave/modell som trøst.. Var bare litt knekt bezel insert på den! Og kronograf viser stod feil ved nullstilling!
 
  • Liker
Reaksjoner: Tannhjulet
 
  • Wow
Reaksjoner: kire