Gullkorn fra Finn.no

Løp og kjøp!
9FFD3984-8938-4F51-9DE6-E8276DFE3951.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Norges svar på Dan Bilzerian?

316_593234546.jpg


 
Norges svar på Dan Bilzerian?



Mmmmm, det er noe med kombinasjonen klokker + våpen i bilder som jeg finner så latterlig harry, jeg blir helt satt ut av sånne EDC-bilder på amerikanske klokkeforum.

edit:
1587111146360.png

Men det gjør tydeligvis gønneren?
 
Tviler på at Bilzerian hadde stilt opp med en skarve luftpistol, men enig med de over ekte våpen eller ei så er det harry så det holder.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Ja hva skal man si.... :rolleyes:
Galleribilde
(1/4)







Breitling watch stands
6 000 kr

Breitling watch stands Selger 2stk Originale breitling klokkeholdere fra AD. Disse er umulige å få kjøpt fra butikk. Disse kommer fra Breitling forhandler.
 
65 000 kr kan se ut som en god pris for et sprett nytt ur med listepris på over 75 000 kr, særlig når det er rom for å prute litt. Tror likevel jeg hadde tatt den fra urmaker Gjertsen til 52 570 kr. Begge bildene er fra i dag. Edit: Finn-annonsen har kun ett bilde, det samme bildet som Gjertsen bruker..
Zenith Finn.PNG
Zenith Gjertsen.PNG
 
For meg er det rett som det er tilfellet i denne tråden.
Hadde ofte vært morsommere om flere forklarte hva som er morsomt med annonsen de trekker fre,

Det mener jeg er en forutsetning/et krav. Blir som å melde bilfeller i Spottetråden: «Jeg så ei klokke på en fyr i dag. Fin klokke. Noen som kan gjette hvilken?»
 
Ikke finn.no men denne dukker til stadighet opp på min Facebook feed. Jeg har vanskelig med å forstå hvordan de lurer folk, men lurer folk må de da gjøre.... Tviler at selv de mest fingernemme kinesere kan produsere ett minute repeater verk med 48 Jewels for 277 kroner, med 5 dollars off også. Så hva i all verden vil man motta for noe...


Skjermbilde (4).png
 
Ikke finn.no men denne dukker til stadighet opp på min Facebook feed. Jeg har vanskelig med å forstå hvordan de lurer folk, men lurer folk må de da gjøre.... Tviler at selv de mest fingernemme kinesere kan produsere ett minute repeater verk med 48 Jewels for 277 kroner, med 5 dollars off også. Så hva i all verden vil man motta for noe...


Vis vedlegg 192273

Hadde nesten vært morsomt å bestilt for å se hva som dukker opp, eller er det like lite sannsynlig at noe dukker opp som at du får endel av arven etter Prinsesse Abukasar fra NIgeria :rolleyes:
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Kohe321 og Tannhjulet