Gullkorn fra Finn.no

Tja..
1578822826522.png

3 har lagt til som favoritt


Longines
1 500 kr
 
  • Wow
Reaksjoner: Bullitt
Muligens feil tråd, men hva mener folket om dette uret?

Serviceskive, visere, insert. Mangler noe masse i godset ved lugs, ser ut til å være chippet av. Overpolert? Lug øverst til venstre ser rimelig rund ut i kantene.

Men blir det rettferdiggjort av en relativt lav pris på en 1675? Styr unna?

 

Tenker ikke å kommentere prisen, men boksen her er vel ikke akkurat tidsriktig? På spørsmål om denne "mekaniske garantien" stilles den fra selger etter hva jeg har fått opplyst.
 
  • Liker
Reaksjoner: arvidrattlaas
Muligens feil tråd, men hva mener folket om dette uret?

Serviceskive, visere, insert. Mangler noe masse i godset ved lugs, ser ut til å være chippet av. Overpolert? Lug øverst til venstre ser rimelig rund ut i kantene.

Men blir det rettferdiggjort av en relativt lav pris på en 1675? Styr unna?


Prisen synes riktig gitt det du oppgir. Når såpass mye er byttet ut kan det jo diskuteres om hele klokken lenger er fra 1967.

Jeg har en Omega SM 300 fra '67, men har service deler de fleste steder. Den gir ikke helt vintage-følelsen akkurat, men en sabla bra bruksklokke. Kommer an på hva du ønsker, og hvorfor du kjøper.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pål

Tenker ikke å kommentere prisen, men boksen her er vel ikke akkurat tidsriktig? På spørsmål om denne "mekaniske garantien" stilles den fra selger etter hva jeg har fått opplyst.
For øvrig fint wristshot han har. Evt handshot. Håpløst...

Screenshot_20200116_215716_no.finn.android.jpg
 
At det var hva sa de????
Vis vedlegg 177087Vis vedlegg 177088
Ganske sikker på at jeg vet hvilken spøkefulgl fra forumet her som kan ha forfattet den teksten ;)
 
Alexander som kontaktet meg også - virkelig i farta den fyren...
Jeg har fått bud på både 2 samt 1k av denne spøkefuglen på en klokke lagt ut for nærmere 9..... Med samme begrunnelse (copy paste?....). Jeg har bare ikke svart da jeg ikke orket å få enda mer spam i innboksen..... Men kan her inne innrømme at jeg vil vurdere det hvis han går ned til 500 kr....... Bare ikke si noe til ham........
 
Dette må jo være et gullkorn på Finn, på alle måter.

 
Bilder er oppskrytt...;)


Seiko klokke

Flott Seiko klokke med solar[solcelle drift] og safirglass1 år gammel ny pis 5500kr.Farge svart,bilde kan skaffes ved intresse.Tlf.92316546,svarer ikke på meldinger.

Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur

7092 Tiller
Kart
Profilinformasjon om selgeren

FINN-Bruker

Send melding


Prøv FINN levert, fra kr 75
Nå hjelper vi selger å sende varen til deg enten hjemmefra eller fra butikk
Slik funker FINN levert
Se alle fraktalternativer
Pris på lån


Lignende produkter fra Google


Annonseinformasjon
FINN-kode166425484
Sist endret30. des 2019 09:26
Rapporter annonse