- Medlem
- 20. juni 2014
Jøss..det der så jeg faktisk ikke..Lenka er jo i ferd med å bli spist opp.- "noe slitt lenke og ring"
Vis vedlegg 176766
Men SOLGT, det ble den. Rolex er gøy´ass!!
Jøss..det der så jeg faktisk ikke..Lenka er jo i ferd med å bli spist opp.- "noe slitt lenke og ring"
Vis vedlegg 176766
Ha ha ser dere ikke humoren i bildet, stua med rotet toppet med smurfene oppe i treet.Klokkeurelatert, men bildene sier mer enn tusenvis av ord
![]()
Leilighet Gørbitz gate 7b
Kort fortaltLeilighet sentralt beliggende på Fagerborg.Leiligheten er utleid og kjøper må overta leieforpliktelsen. Det er ikke fremvist noe leiekontrwww.finn.no
Alexander som kontaktet meg også - virkelig i farta den fyren...Ordrett samme tekst som jeg fikk i går.
Fra Alexander?
Muligens feil tråd, men hva mener folket om dette uret?
Serviceskive, visere, insert. Mangler noe masse i godset ved lugs, ser ut til å være chippet av. Overpolert? Lug øverst til venstre ser rimelig rund ut i kantene.
Men blir det rettferdiggjort av en relativt lav pris på en 1675? Styr unna?
![]()
Rolex GMT Master 1675
Original og pent brukt! Rolex GMT Master 1675 vurderes solgt! Ref 1675 serie 163 fra 1967! Lenke er 78380 med lås 78380H og 580 endeledd. Kjøpt hos de som den gang var Rolex importører i Norge Norsk Ur Import. Boks og sertifikat er borte i årenes løp. Pen gaveboks m/min logo kan følge med. Uret...www.finn.no