Gullkorn fra Finn.no

Kunne vel blitt lagt i Drømmere-tråden, ev. Humortråden
Screenshot_20190604_234542.jpg
 
486_268653297.jpg

Gulvhøytalere søker enslig mann

3 700 kr
Selger mine 2 QLN Artech 12 høytalere + Harman Kardon stereoforsterker (HK 970) da jeg har blitt kastet ut av kjerringa

En av mellomtone elementene har ett is par hull i surround-foamen. Dette har tilnærmet ingenting å si på lydkvaliteten, men en hifi-entusiast kunne helt sikket hørt forskjell uten bind for øynene

Høytalerne har en del estetiske skavanker - trolig påført med diverse kjøkkenredskaper i ett desperat forsøk på å få dem ut
 
Alle slike bilder får meg alltid til å humre litt, tenker at disse gutta må ha komplekser for noe... (Ellers er sikkert denne annonsen helt grei, må innrømme at jeg ikke har lest den!)

Vis vedlegg 150434
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?

(Når det er sagt må jeg si at det i seg selv er en underlig skikk å ta bilde av klokken sin. Uvisst hvorfor noen føler for å kombinere dette med sin interesse for bilratt.....)
 
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?

(Når det er sagt må jeg si at det i seg selv er en underlig skikk å ta bilde av klokken sin. Uvisst hvorfor noen føler for å kombinere dette med sin interesse for bilratt.....)

Sikkert unødvendig å inkludere rattet på en fet bil, men det er vel ikke noe verre enn hva hele bransjen gjør i reklamene sine. Det er vel samme grunn som reklamekampanjer inkluderer hele playboy-livsstilen når de skal selge klokker.
En insinuasjon om at du blir en slags James Bond, eller St. Tropez type, bare du kjøper klokken ;)
 
Sikkert unødvendig å inkludere rattet på en fet bil, men det er vel ikke noe verre enn hva hele bransjen gjør i reklamene sine. Det er vel samme grunn som reklamekampanjer inkluderer hele playboy-livsstilen når de skal selge klokker.
En insinuasjon om at du blir en slags James Bond, eller St. Tropez type, bare du kjøper klokken ;)

7A213B3B-57DB-4AFA-8D0F-D2BB76204B93.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel og Yallaboy
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?

(Når det er sagt må jeg si at det i seg selv er en underlig skikk å ta bilde av klokken sin. Uvisst hvorfor noen føler for å kombinere dette med sin interesse for bilratt.....)
Tar ofte bilde i bilen da jeg syns lyset blir veldig bra der og ikke like skarpt som ute og gult som inne. Bilrattet derimot prøver jeg dog å unngå
 
Er det Breitling, Porsche eller boblejakke isolert sett, eller kombinasjonen av disse, som skaper reaksjon?

Når jeg ser sånne bilder så lurer jeg på hva vedkommende egentlig vil vise frem, klokka eller at han har fet bil? Har ingen problemer med verken Porsche eller Breitling, men kombinasjonen blir for meg komisk i en annonse for en klokke. Men det er kanskje bare meg!

Når det er sagt, jeg har sikkert tatt "ratt bilde" jeg også opp gjennom...
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel
Når jeg ser sånne bilder så lurer jeg på hva vedkommende egentlig vil vise frem, klokka eller at han har fet bil? Har ingen problemer med verken Porsche eller Breitling, men kombinasjonen blir for meg komisk i en annonse for en klokke. Men det er kanskje bare meg!

Når det er sagt, jeg har sikkert tatt "ratt bilde" jeg også opp gjennom...

Vi har vel «alle» tatt et ratt/klokke bilde en gang i tiden:rolleyes: Jeg fant et fra 2016 og et annet fra 2018 i kamerarullen.

468A333D-C4D0-4D94-A47B-F1D5EC314A96.jpeg

BA9ACE90-1118-46A0-ADED-C7E40CBE64D6.jpeg


Fant også et sammen med girspaken.. hjelpes:eek:

F00250EF-9118-4503-A035-3B6B30B3AD3B.jpeg
 
Vis vedlegg 150596
Når jeg ser sånne bilder så lurer jeg på hva vedkommende egentlig vil vise frem, klokka eller at han har fet bil? Har ingen problemer med verken Porsche eller Breitling, men kombinasjonen blir for meg komisk i en annonse for en klokke. Men det er kanskje bare meg!

Når det er sagt, jeg har sikkert tatt "ratt bilde" jeg også opp gjennom...
Det hender jeg knipser et rattbilde fra tid til annen. Biler og klokker er en stor interesse for meg, derfor faller det av og til naturlig å knipse når jeg sitter i bilen og venter...
Legger ved et lite bildebevis, men akkurat dette viste ikke rattet... Har dog flere andre rattbilder på samvittigheten :rolleyes:
07A526BE-7569-4F89-B61E-9756D71E7DB4.jpeg