Gullkorn fra Finn.no

Say what, now? Jeg holder meg i hvert fall unna denne "timepikken"... :D

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=150918540

Screen Shot 2020-02-10 at 13.10.08.png
 
Løp og bytt!
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Enten er den komplett eller ikke:)

Galleribilde
Klokke m/ ekstra original sort og pepsi bezel insert. + force faded pepsi insert. Jubilee lenke fra 80-tallet som fortsatt tilbys med 16710. (1/4)

Legg til favoritt
23 har lagt til som favoritt
Rolex GMT Master II 16710 "Coke" - Norges mest komplette?
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Enda bra det ikke var en ‘rundtpult’ type da:mrgreen:

-Og vi retter en varm tanke til Spar i Ålesund Storsenter, som for noen år siden hadde store plakater hengende med 'Vi har pult ost fra Løiten'.

Jeg kremtet og spurte en av de ansatte om de var helt sikre på at de ville stå inne for rettskrivingen på den plakaten der, og neste dag var det hengt opp ny plakat. 'Vi har pult ost fra Løten'.

Sukk.
 
Litt usikker på hva et sertifikat (og evt garanti) er verd i denne sammenhengen, når klokken har vært gjennom full Ice'ifisering
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Zero hva sa du?
Så lett er det å bli et brand.
3000 følgere på instagram og all ting.
Trenger bare en influenser så er man i gang

47AB0AEB-4B08-4709-8FC2-82B93FEA0237.png


5048D590-189E-44B0-9687-DD323BEA724A.png



LarsB
 
Kanskje litt på siden men...

Kankje man kan få kjøpt en billig rusten Rolex :), i alle fall slik jeg leser annonsen..
Ønsker klokke til privat bruk;)
Galleribilde
(1/2)






1 har lagt til som favoritt


Rusten og sliten Rolex ønskes
Ønskes kjøpt

Gammel sliten Rolex ønskes kjøpt av privatperson. Har du en gammel Rolex-klokke i en skuff eller vet om en klokke som trenger reparasjon eller fix, ta kontakt. Jeg er spesielt interessert i gamle sports Rolex, og klokken trenger heller ikke være komplett. Klokker med originale papirer og boks er spesielt interessant. Det hever verdi og pris betydelig. Alt av interesse, uansett tilstand. Jeg ønsker klokke til privat bruk. Visse modeller av eldre Rolex er svært verdifulle. Ta kontakt for en hyggelig klokkeprat