Gullkorn fra Finn.no

Siden noen sleipinger hamstrer og flipper antibac, munnbind og toalettpapir så tenkte jeg det var på sin plass å få med «den andre siden». Deilig å se at det fremdeles er gode folk
B9D567A9-1150-4B54-8ED0-0F80AC3AD50D.png
 
Når du tar alle bildene med Glamour-app’en.

 
Når du tar alle bildene med Glamour-app’en.


Slik ser alle klokkene mine ut også etter at jeg har gått inn og ut av badstua fire ganger. #brillejesus
 
Lurer på definisjonen av teknisk bruk ?

Legg til favoritt
39 har lagt til som favoritt
Norges mest strøkne Super Avenger
36 000 kr
Teknisk sett brukt men egentlig ikke. Den er strøken og bildene taler for seg selv. Komplett med boks og papirer samt 2 ekstra sett med gummi reimer. Verdt å nevne at klokken har vært på fullstendig overhaling hos Nymans Ur i Stockholm (29.000,- kvittering på dette foreligger) som er både en Breitling AD og anerkjent urmaker i Norden. Lurer du på noe ta gjerne kontakt for en hyggelig klokke prat

Ny eller bruktBrukt
Lignende annonser
 
ROLEX igjen , investering ,tja. ;)
Galleribilde
MAYOR'S (2/4)






1 har lagt til som favoritt


Original Rolex Diamant herre ring, investering!
60 000 kr

Original Rolex herre ring, kjøpt ny i Miami hos Mayor for ca. 40 år siden. (En eier siden). Antakelig den eneste i Norge? Takst hos Thune 2/9-2019: "Ring gult gull, stemplet 18 kt. Total vekt 16.6 gram med 1 briliant, est Wesselton / Vs. beregnet vekt 0.50 ct. 26 brilijanter, est Wesselton / Vs, beregnet vekt 0.26 ct." Ringen fremstår som ny, men er selvsagt brukt i perioder av nåværende eier. Ringen selges høystbydende over 50.000.- Kjøpere som ikke oppgir fullt navn, adresse, mail og mobil vil ikke bli kontaktet, men blokkert. (Selger er i Corona faresone, så ev. visning vil bli arrangert etter hvert).




Ny eller bruktBrukt
 
Jeg solgte min for 45k og som tungsolgt, denne selgeren her klassifiserer vel som en stor løk.. :D:D:D



5764358C-16C9-4B9C-B865-954A76FFDD6A.png