Tom Ford Aligator sneakers HELT NYE og UNIKE! Strl 45
75 000 kr
Har du lyst på skoene så og si nesten ingen andre i verden har? Disse helt spesielle aligatorskoene fra luksusmerket Tom Ford er helt nye og bare vært prøvd på i butikk. Hvert enkelt skopar tar flere uker å produsere og er laget for hånd. Skoene har gjennomgått egen særskilt behandling og godkjenning i Miljødirektoratet og CITES ved import i og med at Missisippi Aligator anses å være en truet og svært sjelden vare. Nypris var 8990$ + 25%mva. (11.125$/97.500NOK), og var i salg frem til mai 2019. Dette er et av ytterst få par i verden og fremstår som et lite kunstverk. Størrelsen er 45. Ser først og fremst for meg et rent salg, men kan ta klokke av merkene Rolex/Patek Philipe/ Vacheron Constantin/Audemars Piguet av nyere type med alle papirer som enten mellomlegg eller helt oppgjør avhengig av modell. Kommer i original eske med skoposer, ekstra lisser, diverse papirer fra toll og behandling i Miljødirektoratet. Ny eller brukt Ny
Profilinformasjon om selgeren Fredrik
På FINN siden 2012
Gulvhøytalere søker enslig mann
3 700 kr
Selger mine 2 QLN Artech 12 høytalere + Harman Kardon stereoforsterker (HK 970) da jeg har blitt kastet ut av kjerringa
En av mellomtone elementene har ett is par hull i surround-foamen. Dette har tilnærmet ingenting å si på lydkvaliteten, men en hifi-entusiast kunne helt sikket hørt forskjell uten bind for øynene
Høytalerne har en del estetiske skavanker - trolig påført med diverse kjøkkenredskaper i ett desperat forsøk på å få dem ut