Gullkorn fra Finn.no

https://www.finn.no/116955737

Tidenes fakesamling i bakgrunnen av sine slitne Citizen i gull. Kan se ut som det vil komme flere godbiter fra denne kanten.

Flere gullkorn fra denne karen o_O:p

Screenshot_20180822-140006.png
sketch-1534939268055.png
 
Måtte det regne vanlig stålmodeller fra himmelen:(:( slik at dette forsvinner.

Vis vedlegg 108065

Denne selgeren skriver i annonsen: «Hørt med samtlige AD"er at det er lang vente tid og flere har kutta ut vente lister.».

Jeg kom meg på liste på denne på Bjerke i forrige uke, uten å ha handlet en klokke der tidligere. Ventetiden skulle være 1-6mnd fikk jeg oppgitt. Så i beste fall er det lenge siden selger ringte rundt.
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
Denne selgeren skriver i annonsen: «Hørt med samtlige AD"er at det er lang vente tid og flere har kutta ut vente lister.».

Jeg kom meg på liste på denne på Bjerke i forrige uke, uten å ha handlet en klokke der tidligere. Ventetiden skulle være 1-6mnd fikk jeg oppgitt. Så i beste fall er det lenge siden selger ringte rundt.

Kan bekrefte at jeg nylig ventet mindre enn 6 mnd på min GMT II hos Bjerke.
 
  • Liker
Reaksjoner: materazzi23
Føler selv at 18k modeller ikke er helt det som faller naturlig for meg. Kanskje det er akkurat her jeg tar helt feil og at jeg her har en unik mulighet til å få både i pose og sekk. Bryte opp egne fordommer og i tillegg slippe vekten av ekte edel metall.
 
Ikke klokkerelatert men et gullkorn i mine øyne.
Selger av denne båten skriver så fint at forbruket ikke er så ille som en skulle tro, bare 0,3l pr time, pr hk. Og med i overkant av 700hk brenner du fint 210l+ i timen:confused:
Vis vedlegg 103679
Har "onkel" i circle K. Så helt avvisende til denne er jeg ikke. Sliter mer med "kusine" i natur og ungdom.