Gullkorn fra Finn.no

Selger tror han har en av de 30 som ble tilbudt astronauter og Nixon. Men det er lagd 1014 stk av BA145.022. Prisleiet er på 25-30K Euro.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner
Hvordan selger og eier havnet på den prisen skjønner ikke jeg...? o_O

orig
 
388A8B9F-3929-498C-B388-E4E7B7CCFF85.png

Herlig jente. Lå den ut for 2500, fikk sikkert masse bud. Slettet annonsen og laget ny på 10.000 og så på 15.

Kjenner jeg en del av markedet rett får hun noen kroner for den. Og noen andre blir blakke uten grunn.
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen
Uten å påberope meg noe ekspertise på denne typen ur, så er vel prisantydning noe optimistisk ....

_20180813_224650.JPG
 
Denne antagelig oppleves - div. mystiske deler er med for å få den større :eek::eek:
Egen box medfølger til og med!!

ForrigeTil søketNeste



(1/10)



Klokke
Selger en ROLEX - OYSTER PERPETUAL DATE - YATCH MASTER! 37mm Send melding for mer info Den er i veldig fin stand og brukt i ca 1 1/2 måned!:) Har ikke ROLEX box, Men har et annen klokke box!:) følger med klokkedeler så klokken kan bli større!:) Send melding! Prisen kan diskuteres!:)
Ny eller brukt Brukt

Profilinformasjon om selgeren

Dibapa01

Har vært på FINN siden 2013

Send melding






Vis mobilnummer

 
Redigert:
Denne antagelig oppleves - div. mystiske deler er med for å få den større :eek::eek:
Egen box medfølger til og med!!

ForrigeTil søketNeste



(1/10)



Klokke
Selger en ROLEX - OYSTER PERPETUAL DATE - YATCH MASTER! 37mm Send melding for mer info Den er i veldig fin stand og brukt i ca 1 1/2 måned!:) Har ikke ROLEX box, Men har et annen klokke box!:) følger med klokkedeler så klokken kan bli større!:) Send melding! Prisen kan diskuteres!:)
Ny eller brukt Brukt

Profilinformasjon om selgeren

Dibapa01

Har vært på FINN siden 2013

Send melding






Vis mobilnummer

Episk :D:D:D