Gullkorn fra Finn.no

Her var det mange gullkorn ;) Uansett en flott klokke og morsom annonse

Vis vedlegg 106771

Utrykket jeg lager når selgeren må understreke at han ikke selger tyvgods..
FF02798B-C7D9-44DD-B041-BEAC2163BEAC.jpeg

Redigert:
Denne antagelig oppleves - div. mystiske deler er med for å få den større :eek::eek:
Egen box medfølger til og med!!

ForrigeTil søketNeste

(1/10)

Klokke
Selger en ROLEX - OYSTER PERPETUAL DATE - YATCH MASTER! 37mm Send melding for mer info Den er i veldig fin stand og brukt i ca 1 1/2 måned!:) Har ikke ROLEX box, Men har et annen klokke box!:) følger med klokkedeler så klokken kan bli større!:) Send melding! Prisen kan diskuteres!:)
Ny eller brukt Brukt

Profilinformasjon om selgeren

Dibapa01

Har vært på FINN siden 2013

Send melding

Vis mobilnummer

Redigert:
Denne antagelig oppleves - div. mystiske deler er med for å få den større :eek::eek:
Egen box medfølger til og med!!

ForrigeTil søketNeste

(1/10)

Klokke
Selger en ROLEX - OYSTER PERPETUAL DATE - YATCH MASTER! 37mm Send melding for mer info Den er i veldig fin stand og brukt i ca 1 1/2 måned!:) Har ikke ROLEX box, Men har et annen klokke box!:) følger med klokkedeler så klokken kan bli større!:) Send melding! Prisen kan diskuteres!:)
Ny eller brukt Brukt

Profilinformasjon om selgeren

Dibapa01

Har vært på FINN siden 2013

Send melding

Vis mobilnummer

Episk :D:D:D

Måtte det regne vanlig stålmodeller fra himmelen:(:( slik at dette forsvinner.

Vis vedlegg 108065

Denne selgeren skriver i annonsen: «Hørt med samtlige AD"er at det er lang vente tid og flere har kutta ut vente lister.».

Jeg kom meg på liste på denne på Bjerke i forrige uke, uten å ha handlet en klokke der tidligere. Ventetiden skulle være 1-6mnd fikk jeg oppgitt. Så i beste fall er det lenge siden selger ringte rundt.

• Liker
Reaksjoner: gullet