Gullkorn fra Finn.no

Er det så manko på DJ at invistorene skal tjene 10k på disse og nå? Ny, ja, men venteliste?? Herregud, jeg gir opp...

Vis vedlegg 93502
Vis vedlegg 93503
Screenshot_20180518-225654.png

Her raser prisen nedover, tredje nedjustering på en dag :D kan tyde på at man har innsett at man invisterte i feil modell...enten det eller at man håper man skal treffe en noob som ikke vet hvilke modeller som er reelt priset over retail på brukten :confused: håpløst...huff....
 
Vis vedlegg 93605
Her raser prisen nedover, tredje nedjustering på en dag :D kan tyde på at man har innsett at man invisterte i feil modell...enten det eller at man håper man skal treffe en noob som ikke vet hvilke modeller som er reelt priset over retail på brukten :confused: håpløst...huff....
Bare trist hele greia at denne hobbyen/klokkegleden har blitt slik. Han la vel ut unboxingbilder i går på en FB side og selger dagen etter. Helt i orden det, men håper siste idiot er født og heller går til Bjerke/AD og kjøper den box fresh der isteden.

For min del har klokkeinteressen grunnet slike parasitter dødd og blitt erstattet av maling av Warhammer figurer med min sønn isteden.

- Ingen invistorer
- Solid tapsprosjekt
- Særiøs bonding med min mindre men mye bedre halvdel

PM for info :rolleyes:

6E2859AD-1401-4740-A761-3ED33B7F1438.jpeg
 
Bare trist hele greia at denne hobbyen/klokkegleden har blitt slik. Han la vel ut unboxingbilder i går på en FB side og selger dagen etter. Helt i orden det, men håper siste idiot er født og heller går til Bjerke/AD og kjøper den box fresh der isteden.

For min del har klokkeinteressen grunnet slike parasitter dødd og blitt erstattet av maling av Warhammer figurer med min sønn isteden.

- Ingen invistorer
- Solid tapsprosjekt
- Særiøs bonding med min mindre men mye bedre halvdel

PM for info :rolleyes:

Vis vedlegg 93610

Nå ble jeg inspirert til å finne frem Warhammer pelicase'n (ja det finnes faktisk) selv en dag! Som relativt "nyfrelst" klokkeentusiast er det jo litt kjedelig lesning at interessen er døende hos deg (og flere som har nevnt det samme). Forhåpentligvis blomstrer den opp igjen med tiden.

Har vært akkurat samme "hype" når det gjelder min andre interesse som er gamle motorsykler. Det er ikke lenge siden man ikke lenger fikk kjøpt et vrak av en mc til under 30 tusen, og de samme syklene dukket opp med færre deler, litt hjemmelaget kapping og sveising, da til nærmere 3-4 ganger opprinnelig pris. -Det ser heldigvis ut som at denne "folkesykdommen" nå er i ferd med å gå over, og det samme kommer sikkert til å skje med klokker etterhvert også. -Derimot er jo alltid de sterkeste merkevarene utsatt for spekulanter og andre luringer.
 
Bare trist hele greia at denne hobbyen/klokkegleden har blitt slik. Han la vel ut unboxingbilder i går på en FB side og selger dagen etter. Helt i orden det, men håper siste idiot er født og heller går til Bjerke/AD og kjøper den box fresh der isteden.

For min del har klokkeinteressen grunnet slike parasitter dødd og blitt erstattet av maling av Warhammer figurer med min sønn isteden.

- Ingen invistorer
- Solid tapsprosjekt
- Særiøs bonding med min mindre men mye bedre halvdel

PM for info :rolleyes:

Vis vedlegg 93610

Nå kom noen år av barndommen tilbake her! Gikk med maaange timer til produksjon av figurer og landskap! :cool:
 
Kjenner jeg er litt skeptisk:
https://www.finn.no/120673943

Tyvgods, fake eller svindel?

Tja. Hun opplyser jo selv om at hun ikke er eier, og at eier heller ikke vet at klokken selges. Da er det vanskelig å påberope seg god tro her, noe som uansett ikke er mulig dersom det er tyveri. Særlig etisk er det jo heller ikke, hverken som selger eller kjøper.

Så. Uavhengig av om det er tyvgods, fake eller svindel, så er det uansett en soleklar "styr unna" emm :)
 
  • Liker
Reaksjoner: netrom71 og Preacher
Vis vedlegg 93605
Her raser prisen nedover, tredje nedjustering på en dag :D kan tyde på at man har innsett at man invisterte i feil modell...enten det eller at man håper man skal treffe en noob som ikke vet hvilke modeller som er reelt priset over retail på brukten :confused: håpløst...huff....
Dukket opp på autosøk på Finn til 66 idag, er merket solgt nå.
97B56286-E135-4C53-A6E0-52D3EA0E8258.jpeg
 
Andre som fikk med seg denne på klokkeriet her forleden?

Jeg var for sent ute, men i følge selger gikk den for 60'. Et ekte gullfunn IMO! Håper den gikk til noen med genuin interesse

weoQe1F.jpg