Gullkorn fra Finn.no

Fikk denne på mail i går......

"Hei! Jeg byr 18 000kr for den dersom jeg får den på avbetaling, og levert til Hana idag. betaler deg da 6000kr pr.mnd, og første betaling den 15 juli. Deretter den 15 hver mnd!! Dette skriver vi kontrakt/gjeldsbrev på, ta kontakt dersom dette er O"

Var det ikke flere her inne som har fått lignende melding??

• Liker
Reaksjoner: klokka
Zenith El Primero Striking 10th

Pris på urverket.no: kr 55 695,-

Pris privatperson på finn.no: kr 95 000,-
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=60640749&searchclickthrough=true

Det er lov til å komme med gode ord om uret man selger, men han er et godt stykke unna å skryte på den Zenithen en premium på nesten 40k.

Enig i at den på Finn er latterlig overpriset, men du får ikke Striking 10th på urverket.no. I hvert fall ikke til 55', det er den "vanlige" versjonen.

• Liker
Reaksjoner: MrJensen
Enig i at den på Finn er latterlig overpriset, men du får ikke Striking 10th på urverket.no. I hvert fall ikke til 55', det er den "vanlige" versjonen.
Ah, det ante meg at det var forskjell på de to ja. Jeg burde tatt meg litt bedre tid til å sjekke det opp. Takk for rettelsen :)

"Chronografen nullstiller seg på ca. 10-11 sek. fra toppen, heller ikke alltid chronografen starter. Etter info fra forrige eier, så er det tatt service på dette uret for ca. 1 mnd. siden"

• Liker
Reaksjoner: Jone
Beskrivelse
"Modell formula 1 med tachymeter og sapphire glass,stål-lenke med lås, vanntett til 200meter. Selges raskt pga min blide kone.."

Noen som kjenner seg igjen på den siste setningen ? :D

• Liker
Reaksjoner: Preacher