Gullkorn fra Finn.no

-Det ville jo være litt hyggelig om Bjerke, eksempelvis, ringte vedkommende og gjorde oppmerksom på at han beklageligvis hadde ramlet ut av køen.

Det får da være måte på hvordan Rolex og deres forhandlere skal legge til rette for at invistornisser kan berike seg på andres regning.
Finner ikke annonsen, så sikkert slettet etter «tips» herfra?
 
Herregud da..........
Dette er helt vanlig i forbindelse med bl.a. Salg av "venteliste" kontrakt av nye dyrere sportsbiler med lang leveringstid samt mange nye el-biler med tilsvarende lang leveringstid. Nå skal det sies at depositum legges inn i mange tilfelle, allikevel invistor motivert.
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
tisell.jpg



Selgeren må surfe på et eller annet alternativt internett. Disse får man på Ebay for 275 dollar og 325 euro fra produsenten.
 
  • Liker
Reaksjoner: joakim25 og Mr Davis
-Det ville jo være litt hyggelig om Bjerke, eksempelvis, ringte vedkommende og gjorde oppmerksom på at han beklageligvis hadde ramlet ut av køen.

Det får da være måte på hvordan Rolex og deres forhandlere skal legge til rette for at invistornisser kan berike seg på andres regning.

Disse invistorene hjelper jo butikkene i den forstand at etterspørselen etter klokkene øker. Tror ikke forhandler sover noe dårligere om natta fordi klokken ikke havner i et «godt hjem»
 
Disse invistorene hjelper jo butikkene i den forstand at etterspørselen etter klokkene øker. Tror ikke forhandler sover noe dårligere om natta fordi klokken ikke havner i et «godt hjem»

-Jeg tror ikke forhandlerne har store kvaler med å selge til invistorer som sådan, men det er (minst) to åpenbare problemer med en slik strategi på litt sikt:

a) Du risikerer at merkevaren din får et litt uheldig skjær. "Går ikke an å kjøpe en forbannet Rolex uten å gå gjennom en forbannet svartebørshai, uansett."

Litt uheldig om folks første assosiasjon til merkevaren du har brukt tiår på å bygge opp, er at du må kjøpe den på halvshady vis siden forhandler insisterer på hovedsaklig å selge den til halvshady karakterer.

b) Du selger dem for billig; om du har utsalgspris 75' og markedsprisen øker til 90' på vei ut døren, er jo den opplagte løsningen å selge dem for 90' selv og droppe mellomleddet i a)...
 
Får håpe han er en tøffing da, så ikke han mister klokka første sonings dag, hvis han i det hele tatt for ta den med seg inn:p

Undrer meg hvorfor han har ønsket seg en slik klokke hele livet sitt. Hvis han har en lurvete fortid så er det fort gjort å skaffe cash til samme åssen klokke man ønsker seg.

Så da er vel konklusjonen at han var en j...vla dårlig kjeltring :p:D
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel

Leste denne her om dagen og tenker at kjæresten til Kaja er komplett motsatt av beste, mildeste, mest omtenksomme etc, mannen i hele verden. Det er bare stakkars Kaja som ikke har merket noe til det.

Trenger egentlig kjæresten til Kaja klokke?
Skal man han sitte inne i 10 år må det være tortur å se på klokken hele tiden?
Kanskje Kaja hater kjæresten sin litt innerst inne?

Vurderer å sende et gjøkur eller et timeglass.

// KAB
 
Jobber i fengselsbransjen, og kan informere om at alle verdisaker med antatt verdi over 3000kr blir låst inn i en safe og utlevert ved løslatelse/overføring til åpen soning. Må jo sende den rett på service! Men Kaja skal ha for tanken og innsattsen :)
 
Får håpe han er en tøffing da, så ikke han mister klokka første sonings dag, hvis han i det hele tatt for ta den med seg inn:p

Undrer meg hvorfor han har ønsket seg en slik klokke hele livet sitt. Hvis han har en lurvete fortid så er det fort gjort å skaffe cash til samme åssen klokke man ønsker seg.

Så da er vel konklusjonen at han var en j...vla dårlig kjeltring :p:D
Kom til å tenke på hvorfor selger ikke Kaja noe av tingene sine å kjøper klokka hvis hun er så glad i han. Hun kunne jo rulla kroner med foreldre sine familie osv. Solg bilen, TV,sykkel, smykker osv da har hun fort kroner til en klokke
 
Er det seriøst noen profesjonelle dykkere som bruker Invicta?

-Det tviler jeg sterkt på. Med det sagt - de fleste profesjonelle dykkerne jeg har støtt på mens jeg har vimset rundt offshore for å gjøre service på vinsjsystemene våre har humret når jeg har spurt dem hva de bruker mens de dykker - svaret er gjerne en variasjon over temaet "To dykkecomputere - og en Submariner/Sea Dweller mellom dykkene..."
 
-Det tviler jeg sterkt på. Med det sagt - de fleste profesjonelle dykkerne jeg har støtt på mens jeg har vimset rundt offshore for å gjøre service på vinsjsystemene våre har humret når jeg har spurt dem hva de bruker mens de dykker - svaret er gjerne en variasjon over temaet "To dykkecomputere - og en Submariner/Sea Dweller mellom dykkene..."
Så med andre ord ikke kjøp Invicta hvis du er profesjonell dykker :p:D