Gullkorn fra Finn.no

Mener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing
Her i huset står det tilfeldig plasserte Kiwiposer slik at vi fremstår enda litt blakkere enn vi egentlig er:rolleyes:
 
Mener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing

Det stemmer.
Jeg leste om det i Norsk MAD en gang på 80'tallet.
Det var det beskrevet at man burde spare slike poser og esker for å bære ut søppel og annet.
Tenk hva naboene vil tro om du stadig bærer ut søppel i poser fra Bjerke og dyre klesbutikker? Papiret bæres i esker med logo fra kostbart datautstyr etc.

Tanken er gammel. Godt at noen nå viser ansvar og realiserer den.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Joantheman
06CE54E7-6D3D-4015-98D5-C6A29E09B4A3.png

Billigere nå, kupp!
 
Mener jeg leste om det pose fenomenet i en avis eller noe for en stund siden. Var tydeligvis svært mange som var opptatt av å ha tomme poser fra dyrere butikker stående "tilfeldig" rundt hjemme for å fremstå rikere enn de var. Var trist lesing

En bekjent som er litt opptatt av slikt har poser fra Louis Vuitton og esker fra Hermes, strategisk plassert under bord/benk i entre og gang. :D
 
Nytt forsøk fra selger, skjønner jo nå "eventyrprisen" (ref kjøpested ny)
Skjønner ikke hvorfor dere disser denne prisen? Solgte en tilsvarende uten diamanter, 10 år gammel, ikke servet, ikke norsk for ca 40’ i høst. Stor pågang! 10’ ekstra (alltid noe å prute på) for nesten ny klokke, diamanter (som piker elsker), grønn tag, komplett og pen høres riktig ut.

Når det er sagt er annonsen elendig, men også fra (antagelse) uerfaren klokkeselger.