Gullkorn fra Finn.no

Screenshot_20201017-214547.jpg


10% verdiøkning der ja..
 
Vis vedlegg 217487

10% verdiøkning der ja..
Kun hvis du har posen fra Bjerke. Hvis ikke blir det 7.5%.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor

Her er det ikke bare ett gullkorn :mrgreen:
Personlig likte jeg byttehandel mot Rolex best.
 

Her er det ikke bare ett gullkorn :mrgreen:
Personlig likte jeg byttehandel mot Rolex best.
Den var fin. Liker at eneste salgspitchen er at den har solid «sveitsisk» safirglass.

F1169AB6-8322-4F84-B20E-1A69BA73C3E6.jpeg

Personling hadde jeg kuttet bildeteksten noe og til: Dont buy it
 
Så lenge boett og baklokk er 100% originalt Rolex så er det jo liv laga. Husk å vis oss
resultatet når den er ferdig :)
Hei du! Nå er den ferdig, har laga en tråd på som heter «vintage samlere... ikke se her! Overhalt Rolex 1680 submariner» under Rolex tråden. Håper du liker resultatet- E.
 
  • Liker
Reaksjoner: MINUTE_REPEATER
Hva er greia her? Fake bokser? Eller noen som virkelig har tatt seg en runde blant sivilister og kjøpt opp tilbehør?
 
  • Wow
Reaksjoner: sauda
Hva er greia her? Fake bokser? Eller noen som virkelig har tatt seg en runde blant sivilister og kjøpt opp tilbehør?
Ikke vet jeg. Men å livnære seg på å selge bokser er jo en vei å gå.
edit: jeg lurer egentlig på om de selger godt?
 
  • Haha
Reaksjoner: sauda
Halla, er mine esker! Og ja, de er 100% ekte ;). Årsaken til at jeg bombarderte finn med Rolex esker i dag er ganske enkel. Var på et amerikansk klokkeforum og så etter tre esker til klokkene mine. Etter en stund fant jeg en selger som solgte dem jeg lette etter. En lang samtale senere sa han at han hadde mange flere og at jeg kunne få dem til en god pris. På tidspunktet virket det som en god ide og tenkte egentlig ikke så mye over det, og sa ja til tilbudet. En dyr mva regning senere så sitter jeg her med mine flotte unødvendige esker . Må innrømme at dette ikke var årets smarteste kjøp, men jaja får vell bare kjøpe klokkene nå for å fylle dem. Så hvis dere trenger Rolex esker er jeg "your guy". Ps. Ønsker å bli kvitt dem fort slik at jeg ikke trenger å få mer kjeft av kona så prisen er veldig fleksibel
 
Halla, er mine esker! Og ja, de er 100% ekte ;). Årsaken til at jeg bombarderte finn med Rolex esker i dag er ganske enkel. Var på et amerikansk klokkeforum og så etter tre esker til klokkene mine. Etter en stund fant jeg en selger som solgte dem jeg lette etter. En lang samtale senere sa han at han hadde mange flere og at jeg kunne få dem til en god pris. På tidspunktet virket det som en god ide og tenkte egentlig ikke så mye over det, og sa ja til tilbudet. En dyr mva regning senere så sitter jeg her med mine flotte unødvendige esker . Må innrømme at dette ikke var årets smarteste kjøp, men jaja får vell bare kjøpe klokkene nå for å fylle dem. Så hvis dere trenger Rolex esker er jeg "your guy". Ps. Ønsker å bli kvitt dem fort slik at jeg ikke trenger å få mer kjeft av kona så prisen er veldig fleksibel
Ser for meg situasjonen i heimen.