Gullkorn fra Finn.no

171842
171843
171844

Jeg også stusset litt da den dukket opp på Finn. Er det noe jeg har gått glipp av, eller har vedkommende bare bommet med et par nuller?

Jeg også stusset litt da den dukket opp på Finn. Er det noe jeg har gått glipp av, eller har vedkommende bare bommet med et par nuller?
Leste på annet forum at han bare tullet med en kompis som ikke fikk tak i klokken fra butikk, så det lå en rimelig en til salgs på Finn ‍♂️

Denne 116710 annonsen var fin. Både pris, historie og ikke minst trykktesten. Klokka bestod med topp resultat. Trodde klokken enten var tett eller ikke jeg. Nesten topp/halvtett resultat er vel ittje bra

Vis vedlegg 171732
Ikke minst at det er en 2010-modell som kommer komplett. Bl.a med grønn tag. Jada så, neida så.
Står i alle fall det på annonsen på klokkeriet, hvor han også avstod fra bud på 120ko_O

• Haha
Reaksjoner: Qwestern
Velkommen til seriøs handel...

Galleribilde
(1/2)

Legg til favoritt
20 har lagt til som favoritt
Billig Rolex submariner vurderer å selge
15 500 kr
Rolex Submariner selges, kjøpt hos bjerke Stål, sort skive, stram fin lenke. 40 mm Veldig fin Rolex som mange mener kommer til å stige i verdi. Selges så billig fordi jeg dessverre ikke kan finne esken eller papirer etter jeg flyttet, prøvde å selge dyrere men uten dokumentasjon virket folk skeptiske, så bestemte meg for å gå ned i pris.

Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
0753 Oslo

Ny eller bruktBrukt

"20 har lagt til som favoritt".

Håper inderlig ingen av dem endte opp med å kjøpe dette fakesøppelet. Finner ikke annonsen på Finn nå, så får krysse fingrene for at den er borte fordi Finn fjernet den... :oops:

Om min erfaring med Finn-kjøpere sier noe, så er det absolutt ikke usannsynlig at det nå sitter en begeistret løk et sted i landet og tror han har gjort århundrets kjøp.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Lars 1984 og Wirefox