Gullkorn fra Finn.no

Blir like imponert over bildekvaliteten hver gang.
B5831C56-BFFB-4990-B097-8227C18534B1.jpeg

Klokke sitter bom fast , selges som rep.objekt .
Disse koster vel nye rundt 60 doller ;)
Galleribilde
(1/2)

9 har lagt til som favoritt

Vintage Russisk armbåndsur
600 kr

Russisk armbåndsur 40 mm går et øyeblikk når jeg rister på den , selges som rep objekt. Krona får jeg skrudd på, men får ikke justert klokka, da er den bom fast.

• Liker
Reaksjoner: Mr Davis
Her må vi snakke peak invistering o_O
Vis vedlegg 170802

Fun fact: I mai 2016 fikk jeg tilbud om å jeg ville bytte min nyservede Blancpain FF Air Command Chrono mot en slik Explorer II. Det ville jeg selvfølgelig ikke!! Jeg fikk det samme som jeg ga kr.37,5K

Jeg ville fortsatt heller hatt Blancpain. Hvordan har verdiutviklingen vært på de to klokkene mon tro?

Velkommen til seriøs handel...

Galleribilde
(1/2)

Legg til favoritt
20 har lagt til som favoritt
Billig Rolex submariner vurderer å selge
15 500 kr
Rolex Submariner selges, kjøpt hos bjerke Stål, sort skive, stram fin lenke. 40 mm Veldig fin Rolex som mange mener kommer til å stige i verdi. Selges så billig fordi jeg dessverre ikke kan finne esken eller papirer etter jeg flyttet, prøvde å selge dyrere men uten dokumentasjon virket folk skeptiske, så bestemte meg for å gå ned i pris.

Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
0753 Oslo

Ny eller bruktBrukt

• Trist
Reaksjoner: Qwestern
Velkommen til seriøs handel...

Galleribilde
(1/2)

Legg til favoritt
20 har lagt til som favoritt
Billig Rolex submariner vurderer å selge
15 500 kr
Rolex Submariner selges, kjøpt hos bjerke Stål, sort skive, stram fin lenke. 40 mm Veldig fin Rolex som mange mener kommer til å stige i verdi. Selges så billig fordi jeg dessverre ikke kan finne esken eller papirer etter jeg flyttet, prøvde å selge dyrere men uten dokumentasjon virket folk skeptiske, så bestemte meg for å gå ned i pris.

Torget Til salgs Klær, kosmetikk og tilbehør Klokker og ur
0753 Oslo

Ny eller bruktBrukt
Når jeg ser slike annonser, så scroller jeg bare videre. Trist om noen går på slik svindel...