Gullkorn fra Finn.no

Nyservet! , alt er relativt ;)
Galleribilde
(1/12)






25 har lagt til som favoritt


Omega Speedmaster Broad Arrow 42 mm+krone. Nyservet!
28 000 kr

Til salgs er en Omega Speedmaster Broad Arrow Olympic collection fra 2004. Ref: 35565000 Klokken er kommet fra service den 10.10.2018 og har hatt full rens og ny olje. Nye pushere, ny fjær er montert. Gamle deler følger med. Garantikort med ett års garanti på service fra 10.10.2018 Som det fremgår av bildene er den i meget god stand og kommer komplett med ytterboks, innerboks, instruksjonsbok og id- kort. Urverket er caliber 3303. Chronografen nullstiller perfekt og klokken går godt. Ellers bruksspor på lenken som også kommer med ett stk ekstra ledd. Sjekk ut bildene nøye de er en viktig del av annonsen. Klokken kan sees i Oslo, men sender gjerne over hele landet
 
Nyservet! , alt er relativt ;)
Galleribilde
(1/12)






25 har lagt til som favoritt


Omega Speedmaster Broad Arrow 42 mm+krone. Nyservet!
28 000 kr

Til salgs er en Omega Speedmaster Broad Arrow Olympic collection fra 2004. Ref: 35565000 Klokken er kommet fra service den 10.10.2018 og har hatt full rens og ny olje. Nye pushere, ny fjær er montert. Gamle deler følger med. Garantikort med ett års garanti på service fra 10.10.2018 Som det fremgår av bildene er den i meget god stand og kommer komplett med ytterboks, innerboks, instruksjonsbok og id- kort. Urverket er caliber 3303. Chronografen nullstiller perfekt og klokken går godt. Ellers bruksspor på lenken som også kommer med ett stk ekstra ledd. Sjekk ut bildene nøye de er en viktig del av annonsen. Klokken kan sees i Oslo, men sender gjerne over hele landet
Viktig at det følger med bevis for garanti som er utgått.
 
Ja det er ikke noe galt med klokka, det var p.g.a. klokka jeg så annonsen.
Men teksten "Nyservet!" med utropstegn 18 måneder etter srevice ble feil for meg :p
Og ennå mer galt når service arbeidet garanteres kun i 12 måneder.
 
Men teksten "Nyservet!" med utropstegn 18 måneder etter srevice ble feil for meg :p
Og ennå mer galt når service arbeidet garanteres kun i 12 måneder.

-Ja og tja, jeg er helt enig i at det er en overdrivelse å kalle den nyservet, men kvitteringen er jo uansett dokumentasjon på at uret faktisk har fått litt TLC på et tidspunkt etter sen-paleolittisk tid - og som sådan er det jo et (lite) pluss i min bok.
 
  • Liker
Reaksjoner: reldor
Noen her inne som har slengt inn et skambud på 1/5 av prisen:oops:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=176801637

Screenshot_20200427-161339.png

Screenshot_20200427-161410.png

(Edit: Noen har etterlyst forklaring på gullkornene og ja jeg synes det virker LITT dyrt:rolleyes:, men hva vet jeg...jeg har ikke peiling på lommeur.)
 
Redigert:
Hmmm. Ny forretningsidé...?;)
 

Huff.