Gull!

En sjarmerende Longines i gull på Finn nå, men trenger reparasjon:

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29255752

52_-1466889381.jpg

Synes inskripsjonen gav den en ekstra dimensjon faktisk, ville ikke fjernet den :D

52_357228509.jpg

Bilder av AP i rosé gull, i håp om at noen herfra forbarmer seg over den på Finn.no.

ap_image.2324468.jpg

ap_image.2324478.jpg

ap15300rg010.jpg

f4e69180.jpg

3c30529e.jpg

fc658071.jpg

ap15300rg017.jpg

Dagens gullnyhet :) Snakket med folka bak strapcode.com, de planlegger en serieprodusert Nato-rem med gullfarget hardware. Det tror jeg mange blir glade for :D De visste ikke noe mer om når produksjonen evt kun starte.

Låner denne tråden for å få innspill på en Zenith Defy fra 69. Dette er en såkalt Urdefy, en av de første Defy-modellene som etter hvert utviklet seg til å bli monstrositetene Zenith ble så beryktet for på 2000-tallet. Defy er ikke en del av Zeniths modeller nå lenger, for å si det sånn.

Dette er en mer konservativ modell enn en jeg postet tidligere i tråden. Kanskje litt i overkant med gullskive også, men hva synes dere?

16712924.jpg

75456427.jpg

Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS ;)

Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS ;)

Herregud, ditto. Med mine vinglemeninger og anlegg for kontante leveranser av alskens vås kunne det blitt stygt. Prøvde imidlertid den omtalte klokka på GTG, og det var et sjarmerende, vulgært, latterlig pent, overdrevet og ikke minst tungt beist.

Hehe..!:p Jeg har vel en gang til og med skrevet et innlegg om at jeg til stadighet må tygge i meg mine egne utsagn, og det gjelder både på og utenfor sonen. Alt i orden her!

Herregud, ditto. Med mine vinglemeninger og anlegg for kontante leveranser av alskens vås kunne det blitt stygt. Prøvde imidlertid den omtalte klokka på GTG, og det var et sjarmerende, vulgært, latterlig pent, overdrevet og ikke minst tungt beist.

Perfekt med andre ord:confused::confused::confused:

Apropos gull: Hvem av dere satt på SAS fra Heathrow i ettermiddag og flasha en vidunderlig Daytona i gull med gull lenke med hvit skive og diamant markeringer? Med patos? Rett og slett forførende vakkert ur! Milde himmel som jeg vil ha!!!

Låner denne tråden for å få innspill på en Zenith Defy fra 69. Dette er en såkalt Urdefy, en av de første Defy-modellene som etter hvert utviklet seg til å bli monstrositetene Zenith ble så beryktet for på 2000-tallet. Defy er ikke en del av Zeniths modeller nå lenger, for å si det sånn.

Dette er en mer konservativ modell enn en jeg postet tidligere i tråden. Kanskje litt i overkant med gullskive også, men hva synes dere?

16712924.jpg

75456427.jpg

Den var pen :)