Gull!

Likte at han hadde oppbevart den i en "saif". Tror også han har fått mange treff på "imail" adressen homail.com :p
 
627e4501.jpg
 
Virkelig kult
En kar som nok kan kjøpe hvilken som helst klokke på planeten stiller her med en vanvittig lekker sak, som hvem som helst av oss her kan skaffe for 20-25k. Helgull DateJust.

Skulle veldig gjerne hatt en slik selv, ja :)

David-Beckham-Rolex-Day-Date-on-Strap.jpg
 
Det er mye lekkert i gull der ute! Både Rolex og annet :D På tide med en ny post med stjålne bilder. Mange av disse er vel å kjenne igjen fra kjente blogger, men vi tåler nok et gjensyn :cool:

tumblr_lyor7y1XC91qgcwvd


tumblr_lyor2juK2y1qgcwvd


dsc0229g.jpg


tumblr_ly9w2m4CF61qgcwvd


2d282di.jpg


vqgrr5.jpg


14l4zeg.jpg


tumblr_lutnbsNIts1qgcwvd


dscf0077db.jpg


ngq3pv.jpg


tumblr_lt94gi1bVC1qgcwvd


k800p1010142.jpg


tumblr_lsut6nwvo71qgcwvd


tumblr_lscnoazVKm1qgcwvd


tumblr_lr6br9Kt0O1qgcwvd


tumblr_lqyl7851311qgcwvd


tumblr_lqylboUUpE1qgcwvd


vollgold.jpg


tumblr_lz3dneTDSn1qj8wdqo1_1280.png
 
Mye snasent helgull Rolex på finn for tiden:)

http://www.finn.no/finn/torget/tils...ference=2012/2/22/2/333/642/72_-680276085.jpg

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=33363523

Helgull daytona med perlemorskive er jo bare helt rå! Passer også perfekt til jenter! Hyggelig pris er det også når du tar i betraktning at den den er påkostet 15k i service hos Rolex. PS. perlemorskivene ligger på ca 35-40k løst!

Day-Daten ser fin ut, men har ikke sertifikat og original box kan det se ut til, det er også den gamle typen uten massive midt ledd! Prisen synes da å være i allfall 10-15k for høy!

AW:)
 
Det er mye lekkert i gull der ute! Både Rolex og annet :D På tide med en ny post med stjålne bilder. Mange av disse er vel å kjenne igjen fra kjente blogger, men vi tåler nok et gjensyn :cool:

tumblr_lyor7y1XC91qgcwvd



tumblr_lqylboUUpE1qgcwvd


Flotte bilder,samt klokker.....men blir ikke klok på at Rolex ikke symitrerer overgangen fra kasse til lenke:( slik AP er eksperter på !!! Kunne de ikke V-formet lenken med synkende leddstørelse til mainstream size er oppnådd ? Noen meninger om dette ? eller er jeg helt på jordet ?

Mvh
Timebandit
 
Skikkelig rå bilder Anders!

Jeg er nesten glad for at jeg ikke vet hvilke blogger og nettsteder du henter de fra.. Har blitt mer en glad nok i gull som det er.... ;)
 
Ikke rolex, men forsatt ett stykke med deilig rødt gull :) Zenith New Vintage 1965, limitert til 250 utgaver(Jeg har nr 9;) )

img0901gk.jpg


img0903xv.jpg


Til og med rotor i 22k gull :D

img0906o.jpg


Beklager for dårlige bilder, men fikk den nettopp i hus så ville få den på armen så fort som mulig :D