J
jayeff
Guest
Apopos listepris - har du scannet disse prislistene dine ennå?
Nei, har dessverre ikke kommet så langt
Satser på begynnelsen av neste uke
Apopos listepris - har du scannet disse prislistene dine ennå?
Det er ingenting som føles så bra som å ha gull på armen, husk på at en klokke er strengt tatt det eneste "smykket" en mann kan gå med. Ringer og halskjeder er for damer![]()
Ligger forresten en helt usannsynlig nydelig 1601 DJ i helgull på fræk rem på TTT nå. Kun 25k SEK. Her bør noen slå til!
Gullklokke gjør IKKE bæreren harry. I beste fall kan klokken i helheten bli harry fordi bæreren er det!
Ligger forresten en helt usannsynlig nydelig 1601 DJ i helgull på fræk rem på TTT nå. Kun 25k SEK. Her bør noen slå til!
Gullklokke gjør IKKE bæreren harry. I beste fall kan klokken i helheten bli harry fordi bæreren er det!
Ja denne var sannelig pen!! 25 sek er vel 21 norske det...
En sånn som dress-/penur kunne jeg utrolig gjerne tenkt meg
![]()
![]()
Helt enig der langt på vei. Men det er også stor forskjell på gullklokker. Vanskelig å sidestille et Omega gullur fra 60-tallet på skinremm og en ny Breitling Chronomat med gull-lenke. Verre å komme unna harrystempelet med helgull Breitling. Og hvis du putter på noen diamanter i tillegg så er det vel bare arabiske sjeiker og amerikanske rappere som passer slikt. Nå forutsetter vi at det å være harry er en dårlig egenskap noe det nødvendigvis heller ikke er.
Riktignok Omega og ikke vintage, men synes dette var en rimelig vellykket gullklumpLokal selger også ...
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=25562227
![]()
Men hva var det?![]()
Høre jo ut som det reneste humbug, men hva vet jeg?
En får vel ikke redigere prisen på finn-annonser eller?