Gull!

Gullklokke gjør IKKE bæreren harry. I beste fall kan klokken i helheten bli harry fordi bæreren er det!

Helt enig der langt på vei. Men det er også stor forskjell på gullklokker. Vanskelig å sidestille et Omega gullur fra 60-tallet på skinremm og en ny Breitling Chronomat med gull-lenke. Verre å komme unna harrystempelet med helgull Breitling. Og hvis du putter på noen diamanter i tillegg så er det vel bare arabiske sjeiker og amerikanske rappere som passer slikt. Nå forutsetter vi at det å være harry er en dårlig egenskap noe det nødvendigvis heller ikke er.

Ja denne var sannelig pen!! 25 sek er vel 21 norske det...
En sånn som dress-/penur kunne jeg utrolig gjerne tenkt meg

SNC14387.jpg

DSC00998.jpg

Dette er det ultimatet gulluret!
Denne og Mathfjeld sin!

Helt enig der langt på vei. Men det er også stor forskjell på gullklokker. Vanskelig å sidestille et Omega gullur fra 60-tallet på skinremm og en ny Breitling Chronomat med gull-lenke. Verre å komme unna harrystempelet med helgull Breitling. Og hvis du putter på noen diamanter i tillegg så er det vel bare arabiske sjeiker og amerikanske rappere som passer slikt. Nå forutsetter vi at det å være harry er en dårlig egenskap noe det nødvendigvis heller ikke er.

Signerer den.

Høre jo ut som det reneste humbug, men hva vet jeg?

Det ble vel antydet at her var det en tasteleif ute å gikk. (manglet en 0) - noe som er mer 'fornuftig' pris.
En får vel ikke redigere prisen på finn-annonser eller?

(nå var det ikke 'toppmodellen' som linket til over her som lå ute, men mer en i prisskiktet $50k)