Gull!

54_7051573471.jpg
[/IMG]

Denne helgull AP lå lenge til salgs på finn.no.......og ble "dumpet" for 69,000 erindrer jeg.....ble faktisk solgt til en i trur det var Italia som kom flybårn og hentet den.

jeg var så nære......

Mvh
Timebandit

54_7051573471.jpg
[/IMG]

Denne helgull AP lå lenge til salgs på finn.no.......og ble "dumpet" for 69,000 erindrer jeg.....ble faktisk solgt til en i trur det var Italia som kom flybårn og hentet den.

jeg var så nære......

Mvh
Timebandit

Det var en hinsides god pris IMHO! Jeg var også i dialog med preben om dette smykket, men fikk ikke ut fingeren før klokken var solgt - dessverre :roll:

54_7051573471.jpg
[/IMG]

jeg var så nære......

Mvh
Timebandit

Flott klokke :)

Men, var ikke denne ganske oppskrapet? Mener å huske at den ble diskutert her inne på forumet.

Den ble vel først solgt av Preben, og da så den ikke veldig bra ut.

Klokken ligger til salgs på finn.no, der finnes det også flere bilder.

Syntes bark er skikkelig stilig. :p Kanskje mye fordi det er uvanlig... Skiven er flott også, har et eget navn de skivene der.. Husker ikke hva.. :p Ikke Tuxedo eller Linen.... Men........ Tror det er ganske selvforklarende i forhold til "stolpene" på urskiven..

Noen som husker som kan friske opp minnet mitt? Hater å ikke huske slikt.. :D