Gull!

Forholdvis lite Smurf i denne tråden, på tide å gjøre noe med det! En klokke jeg nå har hatt i seks måneder, hvilket er kjempelenge... og det er det en grunn til. Diskret eleganse. Tool-watch med det lille ekstra. 230gram. Klassiker. Passer til alt. Tenke seg til at jeg skulle ende opp med en gull-Rolex. Så innmari harry. Og så innmari digg!

Jeg er absolutt ikke noen fotograf, og mitt 990-kroners kompaktkamera gjør ikke det jeg har planer om. Meningen er ikke å vise verdens beste smurfebilder, det kan google vise dere. I den anledning: all respekt til alle dere som tar fantastiske bilder av klokkene deres, et bittelite utdrag fra hukommelsen: @Kohe321, @Loevhagen, @Bluebear, @Thomas.

Oppfordrer alle med gull-Rolexer til å poste deres egne klokker pyntelig på rekke og rad etter meg:)
Kan bli en fin-fin line-up...
( @Rød, @sjuli_123, @Anders, @Mathfjeld, @Kawatching, @ChristianN, @Hansaeng, @Havvo)


IMG_1607_zps85333337.jpg

IMG_1585_zps63c93704.jpg
IMG_1597_zps6b8a2473.jpg

IMG_1604_zps16f75292.jpg



Takk for nå!
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Hei genta. Her er et bilde av 116619 fra da jeg eide smurfen ;)



Men fra spøk til alvor, og for the record, den er helt super og jeg skjønner godt at du fortsatt har klokken.

Jeg kommer sterkere tilbake med bilder av klokkene jeg sitter på nå :)
 
  • Liker
Reaksjoner: miczer
Hei.

Dette er ikke en unormalt lav pris, faktisk!

Men, denne tråden er her for å flashe, ikke diskutere salgsannonser :)
 
Hei.

Dette er ikke en unormalt lav pris, faktisk!

Men, denne tråden er her for å flashe, ikke diskutere salgsannonser :)

Taksten hevder at det er en 1807. Denne skal da ha bark finish, så noen har nok vært vel aktive med dremelen
 
Riktignok har jeg mest sansen for rødt gull, med jeg blir stadig overrasket over hvor godt jeg liker Daytona i gult gull. Ai ai ai.

tumblr_n7xon7tSgi1t3kx98o1_500.jpg
 
Hadde gleden av å prøve @Greg sin flotte 1803 igår, det måtte foreviges:)

CIMG7044_zps781c37f8.jpg


Det Norske "dag-hjulet" gir klokken en helt annen dynamikk IMO, også diamantene da :eek:
 
Redigert av en moderator:
  • Liker
Reaksjoner: miczer