Jeg skal også innom Ålesund i juli, tipper rundt den 6.-10...
Kan bare snakke for meg selv, men da er jeg på ferie.. Du har ikke anledning til å dra opp noen dager før da?
Jeg skal også innom Ålesund i juli, tipper rundt den 6.-10...
Torsdag 4. juli (kveldstid) passer for meg! For min del gjør det ingenting å flytte, så lenge vi får med fleste mulig!
Hva med @Minuteman? Hvis du har anledning den 28. må vi jo stille opp da (også)! Enn mann fra Valdres er ikke hverdagskost på vestlandet, og siden jeg opprinnelig kommer fra Skjåk føler jeg meg nært åndelig beslektet![]()
Da var bord reservert på en av byens utesteder. Klokkeslett blir i i halv sju-sjutiden![]()
De som ønsker å være med: Send meg en pm så får du vite sted
Nå som du har noe håndfast. Kommer du, @Minuteman?![]()
I'll be there.
Drar herfra torsdag morgen og kommer enten til å losjere meg inn hos en av kjerringas slektninger eller aller helst på et hotell i byen.
Artig om noen andre fra østlandet ble med. Det er en flott mc-tur med massevis av alternative ruter. Jeg nevner Romsdalen, Geiranger, Trollstigen, Sognefjellet osv.
Hva tror du @iron-man? Vi møtes på mc i Gudbrandsdalen og sparker inn racergiret derfra ...
Her er det bare å hive seg med folkens!
Det blir muligheter for å kjøpe mat på GTGen. Fint om de som er interessert i det sender en PM til Marius M eller meg![]()
Tar det for gitt at jeg ikke må sende PM om jeg er interessert i å kjøpe druebasert musserende
Edit: Hvor mange kommer egentlig? Jeg drar til Ålesund ens ærend for GTG og det hadde vært hyggelig om det dukket opp så mange som mulig.