GTG Ålesund - 4 juli

Torsdag 4. juli (kveldstid) passer for meg! For min del gjør det ingenting å flytte, så lenge vi får med fleste mulig!

Hva med @Minuteman? Hvis du har anledning den 28. må vi jo stille opp da (også)! Enn mann fra Valdres er ikke hverdagskost på vestlandet, og siden jeg opprinnelig kommer fra Skjåk føler jeg meg nært åndelig beslektet :)

Jeg er relativt fleksibel. Torsdag 4. juli er et alternativ. 5. og 6. er også ok.

Bare det kommer noen "bindende" påmeldinger så jeg får områdd meg. Det blir litt kjedelig om jeg er den eneste som møter opp. Jeg har jo sett alle klokkene mine før ...

Redigert av en moderator:
Er det mulig å redigere inn en poll i tråden nå?

Slik jeg forstår det er det størst interesse for den 4.juli, da jeg ikke har hørt noe fra de andre interesserte om den 28.juni. Det betyr bare vi to, Torstein. Vi kan jo selvsagt forsatt møtes for en pils! Kanskje kan vi bruke denne datoen på å finne et egnet sted? ;)

Hva om vi bare sier den 4.juli? :D

Da var bord reservert på en av byens utesteder. Klokkeslett blir i i halv sju-sjutiden :)

De som ønsker å være med: Send meg en pm så får du vite sted :)

Nå som du har noe håndfast. Kommer du, @Minuteman? :D

I'll be there.

Drar herfra torsdag morgen og kommer enten til å losjere meg inn hos en av kjerringas slektninger eller aller helst på et hotell i byen.

Artig om noen andre fra østlandet ble med. Det er en flott mc-tur med massevis av alternative ruter. Jeg nevner Romsdalen, Geiranger, Trollstigen, Sognefjellet osv.

Hva tror du @iron-man? Vi møtes på mc i Gudbrandsdalen og sparker inn racergiret derfra ...

I'll be there.

Drar herfra torsdag morgen og kommer enten til å losjere meg inn hos en av kjerringas slektninger eller aller helst på et hotell i byen.

Artig om noen andre fra østlandet ble med. Det er en flott mc-tur med massevis av alternative ruter. Jeg nevner Romsdalen, Geiranger, Trollstigen, Sognefjellet osv.

Hva tror du @iron-man? Vi møtes på mc i Gudbrandsdalen og sparker inn racergiret derfra ...

Supert! :D

Ser for meg det er flott å kjøre mc gjennom Geiranger! Det blir nok en fin tur:) Bare si fra om du trenger tips til hotell osv.

Her er det bare å hive seg med folkens!

Det blir muligheter for å kjøpe mat på GTGen. Fint om de som er interessert i det sender en PM til Marius M eller meg :)

Her er det bare å hive seg med folkens!

Det blir muligheter for å kjøpe mat på GTGen. Fint om de som er interessert i det sender en PM til Marius M eller meg :)

Tar det for gitt at jeg ikke må sende PM om jeg er interessert i å kjøpe druebasert musserende ;)

Edit: Hvor mange kommer egentlig? Jeg drar til Ålesund ens ærend for GTG og det hadde vært hyggelig om det dukket opp så mange som mulig.

Druebassert musserende er obligatorisk i Ålesund :)

Tar det for gitt at jeg ikke må sende PM om jeg er interessert i å kjøpe druebasert musserende ;)

Edit: Hvor mange kommer egentlig? Jeg drar til Ålesund ens ærend for GTG og det hadde vært hyggelig om det dukket opp så mange som mulig.

Dersom @Timekeeper følger opp sitt eget forslag om å flytte datoen, så er altså deltagerlisten slik:

Torode
Marius M
Timekeeper
Minuteman

Det hadde vært sabla hyggelig om det hadde kommet et par til, men om folket ikke kjenner sin besøkelsestid så får vi kose oss som best vi kan, vi fire som kommer.

Edit: @Havvo - hvordan blir det med deg?

Tror deltagerlisten er slik som du ramset opp nå. Har enda et lite håp om 1-2 personer til, men tror vi kan forberede oss på at det bare blir vi fire. Det skal nok bli en kjekk kveld uansett! :)

EDIT: Er du i byen, @famyklebust?

Heisann Minute: jeg må nok være hjemme i Bergen i pappaperm og passe småen. Hadde er lite håp om at de skulle slutte med amming før denne datoen, så jeg kunne hive meg i bilen med småen, men han satt seg på bakbena for et par dager siden når vi prøvde å snyte han for denslags..:)