GTG Ålesund - 4 juli

Medlem
24. juni 2012
Innlegg
2.320
Sted
Oslo
Som noen kanskje har fått med seg er det allerede blitt diskutert et GTG i tråden til @torode. Datoen vi har kommet frem til er 4.juli.

Angående egnet sted og program avhenger dette litt av hvor mange vi blir, men planen er å møtes på et høvelig sted, tafse en del på klokker, for deretter å dra ut for et par pils eller ti (vi finner sikkert noe musserende på samme sted, Minuteman).

Det hadde derfor vært flott om de som ønsker å være med enten melder sin interesse her i tråden, eller sender meg en pm. Tid og sted blir bare sendt ut på pm av sikkerhetsmessige årsaker:)

Håper på å finne flere klokkefrelste i denne byen, og alle er velkommen. Håper flest mulig tar turen! :)

Mvh Marius og Torstein.
 
Redigert av en moderator:
Dæven, det hadde jeg glemt. Vi skulle på slektsreff for kjerringas familie, men hun drar til Mallorca istedet. Da er det jo lite aktuelt for meg med Ålesund-tur, men jeg har i alle fall fått ordnet datoen for dere;)

På den annen side så er jo et GTG å foretrekke fremfor et slektstevne med ukjente, så kanskje jeg skal ta turen allikevel. Ikke stryk meg fra listen. Jeg kommer om jeg får noen til å passe hundene og værvarslet lover MC-føre.
 
Dæven, det hadde jeg glemt. Vi skulle på slektsreff for kjerringas familie, men hun drar til Mallorca istedet. Da er det jo lite aktuelt for meg med Ålesund-tur, men jeg har i alle fall fått ordnet datoen for dere;)

På den annen side så er jo et GTG å foretrekke fremfor et slektstevne med ukjente, så kanskje jeg skal ta turen allikevel. Ikke stryk meg fra listen. Jeg kommer om jeg får noen til å passe hundene og værvarslet lover MC-føre.

Hvis det, mot formodning, ikke skulle være perfekt MC-føre, så burde veiene på Sunnmøre uansett være godt nok lokkemiddel for en MC-tur :)
 
Håper du kommer @Minuteman :)

Ikke mange interesserte her i gården! Bumper denne i håp om at tråden bare ikke har blitt sett :)

Det må da være flere klokkegalninger i denne byen?:eek:
 
Redigert av en moderator:
Hvis det, mot formodning, ikke skulle være perfekt MC-føre, så burde veiene på Sunnmøre uansett være godt nok lokkemiddel for en MC-tur :)
Vi har som regel hatt et par MC-turer til Ålesund hver sommer og jeg gleder meg alltid til turen. Selv i pøsende regnvær har vi valgt MC fremfor bil.
Håper du kommer @Minuteman :)

Ikke mange interesserte her i gården! Bumper denne i håp om at tråden bare ikke har blitt sett :)

Det må da være flere klokkegalninger i denne byen?:eek:

Jeg jobber med saken. Håper det ordner seg. Ålesund-gtg blir en avslutning på juni.
 
Redigert av en moderator:
Det høres bra ut! :)

Skjønner godt du foretrekker å kjøre MC istedenfor bil. De få gangene jeg har fått prøve litt større sykler har jeg storkost meg:D
 
Må bumpe denne! Fantastisk fint i Ålesund om dagen - rammene rundt en GTG er derfor de aller beste. Håper en hel gjeng melder seg i siste liten!

@Minuteman - håper du får det til. Dra gjerne med deg en helg gjeng!
 
Redigert av en moderator:
En bra bump :)

Så langt er vi to andre som er interessert, men ikke helt sikre enda, utenom Minuteman. Tenker at siden vi er såpass få er ikke organisering av lokale osv så mye å tenke på. Du får altså være med om du melder deg på etter dagen er over ;):cool:

Kom igjen nå folkens :D
 
Hvilken dato er det snakk om? Jeg er jo selv fra Ålesund, men bor i Bergen...hva med Kjersem? Kjenner ikke han sin besøkelsestid?
 
Jeg drar på ferie den 5. juli.

Er det større interesse for kanskje torsdag 4.juli? Passer dette for deg, Torstein?

Desto flere vi er, desto kjekkere blir det vell? Hva sier resten av gjengen?:)
 
Torsdag 4. juli (kveldstid) passer for meg! For min del gjør det ingenting å flytte, så lenge vi får med fleste mulig!

Hva med @Minuteman? Hvis du har anledning den 28. må vi jo stille opp da (også)! Enn mann fra Valdres er ikke hverdagskost på vestlandet, og siden jeg opprinnelig kommer fra Skjåk føler jeg meg nært åndelig beslektet :)
 
Redigert av en moderator:
Torsdag 4. juli (kveldstid) passer for meg! For min del gjør det ingenting å flytte, så lenge vi får med fleste mulig!

Hva med @Minuteman? Hvis du har anledning den 28. må vi jo stille opp da (også)! Enn mann fra Valdres er ikke hverdagskost på vestlandet, og siden jeg opprinnelig kommer fra Skjåk føler jeg meg nært åndelig beslektet :)

Jeg er relativt fleksibel. Torsdag 4. juli er et alternativ. 5. og 6. er også ok.

Bare det kommer noen "bindende" påmeldinger så jeg får områdd meg. Det blir litt kjedelig om jeg er den eneste som møter opp. Jeg har jo sett alle klokkene mine før ...
 
Redigert av en moderator:
Er det mulig å redigere inn en poll i tråden nå?

Slik jeg forstår det er det størst interesse for den 4.juli, da jeg ikke har hørt noe fra de andre interesserte om den 28.juni. Det betyr bare vi to, Torstein. Vi kan jo selvsagt forsatt møtes for en pils! Kanskje kan vi bruke denne datoen på å finne et egnet sted? ;)

Hva om vi bare sier den 4.juli? :D