Higen etter noe nytt førte nesten til at denne gikk i innbytte for et par dager siden.
Heldigvis fikk jeg sovet litt på det og kom på bedre tanker. Får heller spare ett år til…
Jeg er skikkelig, skikkelig skuffet. Som vanlig.Det er jo vanlig å bli oppildnet av lekkasjer og så blir man jo som oftest skuffet til slutt, men hvis diveren til høyre er rundt 40mm kan det godt være Submariner-dreperen man har ventet på i årevis. Jeg er skikkelig, skikkelig spent.
Jeg er skikkelig, skikkelig skuffet. Som vanlig.
Ser ut til at Tudor har kjørt seg litt fast i samme sporet.Samme her. Lever stadig i håpet om at Grand Seiko skal komme noen kule spring drive-divere som har litt slankere proporsjoner, men de har kjørt seg helt fast i svære, tjukke klokkekasser på de modellene.
Jeg er også veldig fristet av den. Har prøvd en lik modell og syntes den blir litt tjukk i forhold til diameteren, men den må prøves.SBGW283G har plutselig havnet på shortlisten min, jeg har lenge drømt om en «skyflake» uten dato.
Vis vedlegg 286938
Ser at den er 37,3 mm, og at «horn til horn« er 44,3 mm. Noen som har prøvd tilsvarende GS’er og kan si noe om størrelsen? Har lest meg til at tallene samsvarer omtrent med DJ36, som jeg synes blir vel puslete på mine håndledd….