Oscr
Støttemedlem
Ny alligatorreim montert og klar for OWG.![]()
Hold your horses, link til alligatoren og dens likesinnede, takk @Loevhagen
Ny alligatorreim montert og klar for OWG.![]()
Madammen kjøpte denne 1. februar - SBGA413.Artig sak.
Flott! Er det en stjerne på skiva?GS klokkers evne til å fange lys er velkjent. Følelsen av en GS klokke <11mm tykk skal heller ikke undervurderes (selv om det er quartz). Trodde ikke feilmarginen på +- 5 sek skulle sette følelsene veldig i spill, men det er faktisk vanvittig kultVis vedlegg 280651
Utrolig lekker klokke! Er det en mer "blå blåfarge" på denne enn standardutgavene, så fargen kommer tydeligere frem?GS klokkers evne til å fange lys er velkjent. Følelsen av en GS klokke <11mm tykk skal heller ikke undervurderes (selv om det er quartz). Trodde ikke feilmarginen på +- 5 sek skulle sette følelsene veldig i spill, men det er faktisk vanvittig kultVis vedlegg 280651
Litt usikker. Skiven er egentlig mørkere enn jeg trodde den skulle være i mange situasjoner (basert på bilder jeg så på nett), men i sollys eller kraftig lys skifter skiven veldig karakter. Da er skiven mer som bildene på nett og kanskje mer blå enn standard. Da kommer også dekoreringen «2020» litt mer til syne. Som regel legger jeg ikke merke til denne detaljen.Utrolig lekker klokke! Er det en mer "blå blåfarge" på denne enn standardutgavene, så fargen kommer tydeligere frem?
Kva er ref på denne? Sjukt NiceLekker klokke! Det er klassisk og kult med grønn skive.
Selv har jeg denne i bestilling hos lokal AD, kommer vel i slutten av måneden. Ser frem til ankomst!
Vis vedlegg 280874
SBGH271 «Rikka». Er vel sommerutgaven i «4 årstider» kolleksjonen.Kva er ref på denne? Sjukt Nice
Tusen takk.SBGH271 «Rikka». Er vel sommerutgaven i «4 årstider» kolleksjonen.