Takk til Auto for meget god service og perfekt beskrevet klokke!
S Sinn Medlem 11. feb. 2010 Innlegg 70 Sted Bergen 3. aug. 2010 #91 Takk til Auto for meget god service og perfekt beskrevet klokke!
Braute Medlem 17. aug. 2009 Innlegg 1.138 Sted Bærum 3. aug. 2010 #92 thollefs1 kan legges til under "good guys" Rask og grei hyggelig handel.
thollefs1 Medlem 7. juni 2010 Innlegg 300 Sted Oslo 3. aug. 2010 #93 Takk det samme Braute så langt strålende fornøyd og det vil jeg helt sikkert være en god stund fremover. (Btw sjekker tiden hele tiden )
Takk det samme Braute så langt strålende fornøyd og det vil jeg helt sikkert være en god stund fremover. (Btw sjekker tiden hele tiden )
Rovers Medlem 28. april 2009 Innlegg 475 5. aug. 2010 #95 Christopher er en meget hyggelig person å gjøre handler med. Anbefales.
rkjersem Støttemedlem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.952 Sted Ålesund 5. aug. 2010 #96 Takk til fnatt for en utrolig hyggelig handel. En kjempekar som man absolutt kan stole på!
F fnatt Medlem 3. juli 2010 Innlegg 32 6. aug. 2010 #97 rkjersem skrev: Takk til fnatt for en utrolig hyggelig handel. En kjempekar som man absolutt kan stole på! Klikk for å utvide... Takk det samme rkjersem! Venstrearmen føles i dag i overkant lett, satser på ny levering snart
rkjersem skrev: Takk til fnatt for en utrolig hyggelig handel. En kjempekar som man absolutt kan stole på! Klikk for å utvide... Takk det samme rkjersem! Venstrearmen føles i dag i overkant lett, satser på ny levering snart
X xe3l Medlem 26. april 2009 Innlegg 714 Sted Oslo 12. aug. 2010 #98 Sven Bertil er en kjempekar. Stiller for øvrig med meget god kaffe. A+. Ingen problemer med å anbefale ham som selger. Henrik
Sven Bertil er en kjempekar. Stiller for øvrig med meget god kaffe. A+. Ingen problemer med å anbefale ham som selger. Henrik
ErikR Medlem 31. juli 2010 Innlegg 2.103 Sted Stavanger 14. aug. 2010 #100 Takk for god handel, Mathfjeld uret var nydelig!
KarlFr Medlem 22. nov. 2009 Innlegg 798 14. aug. 2010 #101 Her er min Good guys liste... Supersolide kjöper; Sponon Ursa Major gjmo Anders Juice Auto Selger ikke noen her på forumet ennå, men snart... Ikke noen bad guys erfaring her på forumet.. hvis jeg glömt noen pm meg så legger jeg til det
Her er min Good guys liste... Supersolide kjöper; Sponon Ursa Major gjmo Anders Juice Auto Selger ikke noen her på forumet ennå, men snart... Ikke noen bad guys erfaring her på forumet.. hvis jeg glömt noen pm meg så legger jeg til det
Auto Medlem 26. mai 2009 Innlegg 924 Sted Østlandet 16. aug. 2010 #102 Sinn skrev: Takk til Auto for meget god service og perfekt beskrevet klokke! Klikk for å utvide... Takk for en god handel Sinn og Tachym Har oppdadert min liste på s. 2.
Sinn skrev: Takk til Auto for meget god service og perfekt beskrevet klokke! Klikk for å utvide... Takk for en god handel Sinn og Tachym Har oppdadert min liste på s. 2.
rkjersem Støttemedlem Medlem 26. jan. 2009 Innlegg 1.952 Sted Ålesund 16. aug. 2010 #103 Takker ErikR for en utrolig lettvint og raskt gjennomført handel. Anbefales absloutt!
Hopalong Støttemedlem Medlem 16. juni 2009 Innlegg 2.978 Sted Cockaigne 16. aug. 2010 #104 Jeg har forsømt denne posten, så nå er jeg ikke sikker på om jeg husker alle jeg har handlet med her inne. Om noen er utelatt, send meg en PM. Alle mine erfaringer, både som kjøper og selger i handel med TS-medlemmer har vært svært positive. Jeg har handlet med Selgere: lightningii JoLu - to ganger HenrikTA braanaas - to ganger sjuli_123 silverfox stipey MINUTE REPEATER Mysil Håk Andersen Ursa Major C77 KarlFr Molar Kjøpere: Ursa Major morant43 mariusj Ivar Henrik TA Krille Mutriakis KarlFr Sube ragman Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com
Jeg har forsømt denne posten, så nå er jeg ikke sikker på om jeg husker alle jeg har handlet med her inne. Om noen er utelatt, send meg en PM. Alle mine erfaringer, både som kjøper og selger i handel med TS-medlemmer har vært svært positive. Jeg har handlet med Selgere: lightningii JoLu - to ganger HenrikTA braanaas - to ganger sjuli_123 silverfox stipey MINUTE REPEATER Mysil Håk Andersen Ursa Major C77 KarlFr Molar Kjøpere: Ursa Major morant43 mariusj Ivar Henrik TA Krille Mutriakis KarlFr Sube ragman Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com
ErikR Medlem 31. juli 2010 Innlegg 2.103 Sted Stavanger 16. aug. 2010 #105 takk til rkjersem for rask og god handel Erik