Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Her er min Good guys liste...

Supersolide kjöper;
Sponon
Ursa Major
gjmo
Anders
Juice
Auto

Selger
ikke noen her på forumet ennå, men snart...

Ikke noen bad guys erfaring her på forumet..

hvis jeg glömt noen pm meg så legger jeg til det :D
 
Jeg har forsømt denne posten, så nå er jeg ikke sikker på om jeg husker alle jeg har handlet med her inne. Om noen er utelatt, send meg en PM.

Alle mine erfaringer, både som kjøper og selger i handel med TS-medlemmer har vært svært positive. Jeg har handlet med

Selgere:

lightningii
JoLu - to ganger
HenrikTA
braanaas - to ganger
sjuli_123
silverfox
stipey
MINUTE REPEATER
Mysil
Håk
Andersen
Ursa Major
C77
KarlFr
Molar

Kjøpere:
Ursa Major
morant43
mariusj
Ivar
Henrik TA
Krille
Mutriakis
KarlFr
Sube
ragman

Bad guy: Geir Wee, geirwee@gmail.com
 
Har oppdatert min tidligere liste i begynnelsen av tråden med KarlFr. Utmerket kommunikasjon og den raskeste forsendelsen jeg noen gang har opplevd. Takk for handelen!
 
Har oppdatert min tidligere liste i begynnelsen av tråden med KarlFr. Utmerket kommunikasjon og den raskeste forsendelsen jeg noen gang har opplevd. Takk for handelen!

Har også oppdatert min liste!
Takker også for en rask hyggelig salg! Håper allt ordner seg med omegaen!!
 
ragamuffin kan absolutt settes på listen over good guys!
Meget rask forsendelse som gjorde at dressklokka nå kan være med i bryllup i morgen.

Takk for handelen! :)
 
Hopalong anbefales som selger. Gode bilder og beskrivelse av klokka via PM og den ble sendt samme dag som jeg overførte betalingen.
 
Solgte en klokke til Kristaafa
Lynkjapp overføring til konto og i det hele tatt en meget hyggelig og grei kar å handle med.
 
hphagen: god guy, uten tvil!

En veldig hyggelig og smertefritt handel med denne karen. Anbefales på det sterkeste. Flott handel!
 
Ok, da var det vel på tide at jeg gikk igjennom noen av de jeg har handlet med og gir min referanse. Det er en del, og bli ikke forbauset om jeg glemmer et par i farten. I så tilfelle, send meg en PM, så skal jeg påføre vedkommende.

Utelukkende Good guys jeg har hatt befatning med:

Kjøpere (personer jeg har solgt til):
- Switch
- Rovers
- Marius T
- 5510
- CJ
- rsvei

Selgere:
- kasmir
- lcaustad
- hphagen

Bytte:
- rkjersem

Følgende har jeg aldri handlet klokker med, men kan jeg likevel gå 100% god for (ok, har vel solgt eller kjøpt en rem eller to):
- J.CAT
- Frik
- PetKri
- DJM
- Anders