Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Kanskje litt off topic siden det ikke gjelder en handel, men Timekeeper er en skikkelig good guy. Sendte han en PM med spørsmål om en reim han har (uten å ha snakket med han før). Var frekk nok til å be han ta bilder og måle og fikk rask og velvillig respons som var til stor hjelp.
 
Nettopp fått tilsendt klokke fra Timebandit. Rask og hyggelig handel. Skal så absolutt gjøre det igjen om jeg får muligheten:)
Er vel ingen tvil, Timebandit = Good Guy:D
 
Om JFK allerede har fått good-guystempel fra overførermeg så får han leve med at det kommer to. Absolutt good-guy.

Endelig har jeg fått handlet med Mogens. Makan til service og oppfølging skal man lete lenge etter. Selv etter at jeg rotet det til med overføring av pengene var det bare smil og lutter glede ;) Jeg kan med stor sikkerhet si at jeg skal handle med Mogens igjen.

Så ble det en handel med Sjuli. Full service også der. Om han legger ut en annen fristelse er det ikke usannsynlig at det blir flere handler. Absolutt good-guy.
 
Endelig har jeg fått handlet med Mogens. Makan til service og oppfølging skal man lete lenge etter. Selv etter at jeg rotet det til med overføring av pengene var det bare smil og lutter glede ;) Jeg kan med stor sikkerhet si at jeg skal handle med Mogens igjen.

Takk i like måte, Minuteman! Det gikk knirkefritt og var på alle måter en fornøyelse:) Enjoy:eek: