Good guys (tilbakemeldinger på kjøpere og selgere)

Der kom du meg i forkjøpet PerØ!

PerØ er en meget hyggelig goodguy, klokka var finere enn jeg trodde, og alt var 100% ! God espresso har han også :)
 
JCE = ts goodguy

Har akkurat gjennomført en handel med JCE. Effektivt og smurfen var flottere enn beskrevet. JCE kan helt klart anbefales :)
 
Gjennomført en handel og en hyggelig liten klokkeprat med steind. Han er good guy!
 
Gjennomført en handel og en hyggelig liten klokkeprat med steind. Han er good guy!


Takker og bukker for en hyggelig prat og en vel gjennomført handel som førte til at min Doxa 4000 T fikk en lillebror å kjempe med om brukstid på armen til sin herre og mester:D

Alinoe er good guy !
 
Takk i like måte

Joda, Gullit gjennomførte en grei handel og ga en fornuftig pris på et flott produkt. Hilsen Kjellkristian
Men hva er egentlig hensikten med disse 197 tråder (og voksende mengde- - - .)
Man må jo lese gjennom hele beholdningen av tråder for å samle seg en noenlunde oversikt, f.eks over hvor mange ganger hver enkelt aktør har blitt betegnet som "god kjøper" eller "god selger".
En samlestatistikk som tok for seg medlemslisten og hadde en rubrikk ved hvert navn, f.eks"nevnt 24 ganger som "good guy" kunne ha noe for seg.
Slik det er nå, oppleves det som meningsløst å sitte og gi hverandre karakterer.
 
Rettelse

Nei, det er ikke 197 tråder man må lese igjennom, men 197 sider med 10 tråder hver, altså 1970 tråder.
Gi meg beskjed hvis du gidder å lese dem, så skal du få karakteren "flittig guy" av meg.
 
Nei, det er ikke 197 tråder man må lese igjennom, men 197 sider med 10 tråder hver, altså 1970 tråder.
Gi meg beskjed hvis du gidder å lese dem, så skal du få karakteren "flittig guy" av meg.

Du har en "Søk i tråd"-funksjon oppe til høyre (over første post i tråden) hvor du kan søke på brukernavn. Da får du opp alle poster hvor brukeren du søker på er nevnt eller har skrevet selv.
 
Da var julegaven til meg selv trygt kommet i hus. Takk til sjuli_123 for en hyggelig og rask handel!
 
Har akkurat gjennomført min første, og forhåpentlig ikke siste, handel med Mogens. Alt gikk raskt og smertefritt, fikk gode tilbakemeldinger raskt under prosessen og han var særdeles imøtekommende og leverte uret "på døren". Kan absolutt anbefales!