Var innom Thune i dag og fikk prøve SeaQ på armen. Var nok den minste modellen på 39.5 mm som falt mest i smak. Veldig fin finish og føltes god å ha på armen.
Alltid imponerende å se fra innsiden hos GO. Såvidt jeg vet så lager de ikke lenkene selv, de blir laget av et annet selskap som er enten tysk eller sveitsisk. Kan ikke huske navnet i farten, vet at Tim Mosso nevnte det i en video en gang. Noe på tre bokstaver.
Har du prøvd å ta kontakt med GO? Har alltid fått svært detaljerte svar på mine spørsmål.Ser etter ny klokke og vurderer blant annet Senator Exellence Panorama Date/Moon Phase eller PanoMaticLunar. Disse har jo vært på markedet noen år og prøver å finne informasjon om ulike versjoner av disse gjennom årene (endringer i urverk, kasser, skiver m.m.).
Er det noen som vet hvor jeg finner det? Har prøvd å søke, men finner mest overfladisk info.
![]()
Ser etter ny klokke og vurderer blant annet Senator Exellence Panorama Date/Moon Phase eller PanoMaticLunar. Disse har jo vært på markedet noen år og prøver å finne informasjon om ulike versjoner av disse gjennom årene (endringer i urverk, kasser, skiver m.m.).
Er det noen som vet hvor jeg finner det? Har prøvd å søke, men finner mest overfladisk info.
![]()
Takk for tips. Kanskje ikke så dumt. Har ikke dårlig tid, så lenge ikke lysten tar overhåndDette er flotte klokker, lykke til med valget! Et tips kan være å ha litt is i magen til de kommer på salg hvis du går for GO. Thune hadde gode tilbud på GO mot slutten av fjoråret. Jeg tror at det også gjaldt kurante modeller og ikke bare «udda fågels».
Vil tro det er dette salget det refereres til?Takk for tips. Kanskje ikke så dumt. Har ikke dårlig tid, så lenge ikke lysten tar overhånd
Vet du sånn ca hva rabatten lå på? Var innom der i romjulen, men da var det en annen type klokke jeg så etter…