Generell snikksnakk

To spørsmål:
Hvorfor er det så vanskelig å åpne et kjøleskap rett etter man har lukket det?
Hvorfor lager bilen så rar lyd når man rygger?
Fordi dreneringshullet inne i kjøleskapet er tett eller delvis tett. Bruk en q-tips eller piperensetråd (eller hva det nå enn heter:))

Sorry for slumpingen gutter - velger å unnskylde meg med at jeg har hatt en hard helg på Trysil;)

Men hvorfor er kjøleskapet vanskelig å åpne rett etter lukking? Vakuumeres det?

Derav en deilig uling fra ei dogshift-kasse, også kjent som ei rettskåren kasse. Mye brukt i motorsport.

Eller bikkje-skift som noen kaller det ;)

Kjøleskap @Thomas84 ...Det er jo de litt ukjente kjøleskapnissene som holder igjen døra så du ikke skal slippe ut så mye kulde. De drikker også opp all melken og lar de tomme kartongene så igjen i skapet, og gjemmer alltid matvarer bak hverandre sånn at du må flytte på alt mulig får å finne det du trenger. De er i slekt med nissene som stjeler venstre sokker fra klesvasken.

Sorry for slumpingen gutter - velger å unnskylde meg med at jeg har hatt en hard helg på Trysil;)

Men hvorfor er kjøleskapet vanskelig å åpne rett etter lukking? Vakuumeres det?

Blir undertrykk i skapet. Du slipper inn varm luft som møter den kalde.
Denne effekten kan også bli forsterket om dreneringen i skapet beggyner og bli tett, eller om døren er skjev.
( om du plages veldig kan du forsøke og smøre matolje på pakkningen)

• Liker
Reaksjoner: Pippen
Hvorfor er ikke two tone så populær som stål ur?

Ta for eks 116613lb/ln og vanlig sub i stål, hulk, blnr, vanlig gmt??

Blir det for Harry? Er det kun helgull og stål modeller som gjelder eller? :D

Tror nok populariteten til TT er litt rammet av at det er så synlig at det er et kompromiss?
Det blir muligens litt porsche boxster, som jo er en fantastisk bil, men det signaliserer at man ikke tok seg råd til en 911?

-Og på det glade 80-tall har det nok vært enkelte med så sterk personlighet og slike TT at et visst inntrykk har satt seg?

• Liker
Reaksjoner: LarsOlav
Tror nok populariteten til TT er litt rammet av at det er så synlig at det er et kompromiss?
Det blir muligens litt porsche boxster, som jo er en fantastisk bil, men det signaliserer at man ikke tok seg råd til en 911?

-Og på det glade 80-tall har det nok vært enkelte med så sterk personlighet og slike TT at et visst inntrykk har satt seg?
Hva er feil med "pimp my arm"?:p
image.jpeg

Redigert: