Generell snikksnakk

Det er kanskje et sjansespill å svare her, men gambling er vel OK i utgangspunktet for de aller fleste personer. Men på samme måte som det finnes alkoholikere, finnes det narkotikamisbrukere, serieflippere og de som ikke fikser å gamble fornuftig.

Hva som er fornuftig? Tja - hvis man ikke vet hva som er fornuftig, så er man i faresonen eller sogar over.
 
  • Liker
Reaksjoner: DoDe
Litt surmuling etter å ha stått opp litt for tidlig -og at det ikke finnes kaffe i hjemmet. jeg sitter her og skuer ut vinduet og gjør meg følgende tanke:

Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?
 
En skulle tro at en diger hund får en selv til å virke mindre?
Tror at en liten hund krever mindre trim. Alibiet med å få seg hund for trimmens del er nok et selvbedrag.

Kanskje eierne er på diett.


Hvis dietten sprekker, så har man man kortvokst og kortreist mat lett tilgjengelig.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
En skulle tro at en diger hun får en selv til å virke mindre?
Tror at en liten hund krever mindre trim. Alibiet med å få seg hund for trimmens del er nok et selvbedrag.
Snakker vi om hunder eller livspartnere. :D

Jeg har noe kaffe til overs hvis du vil ha.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Litt surmuling etter å ha stått opp litt for tidlig -og at det ikke finnes kaffe i hjemmet. jeg sitter her og skuer ut vinduet og gjør meg følgende tanke:

Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?
Jeg er tjukk har stor hund og kaffe. Deler gjerne kaffe med deg så du får en bedre dag.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj og Preacher
Litt surmuling etter å ha stått opp litt for tidlig -og at det ikke finnes kaffe i hjemmet. jeg sitter her og skuer ut vinduet og gjør meg følgende tanke:

Hvorfor har tjukke folk alltid de minste hundene?
Dessuten, hvis en først skal ha hund, hvorfor skal ha ha en sånn pølseformet rotte med pels?


"Finnes det noe mer perverst enn gamle damer med puddeler?"

8
 
"Tok ut" = ikke betalt.
_20181227_123038.JPG

_20181227_123546.JPG
 
Noe sier meg at jeg ikke tar veldig feil om det finnes noen lås- og dirkenerder her inne. Klokker og låser er jo begge finmekanikk.

https://nrkbeta.no/2019/01/19/jon-almas-jeg-folte-meg-absolutt-som-en-kriminell/

En tidligere kollega driver med IT-sikkerhet på høyt og omfattende nivå. Han hadde vært på et seminar hvor dette omtale settet var med som tema. Han likte det godt og har fått en nå hobby.

Det hadde vært artig å sette seg inn i dette (også).

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Readerfly