Gå med to klokker samtidig?

Å gå med to klokker - en på hvert håndledd er...

• Antall stemmer
    53
  • Avstemningen stengte .
@BigT Dette er vel kjent for å være en av fordelene med Rolex , dei er lettomsettlige i krisesituasjoner ;)
Definitivt. Ute i de mer avsidesliggende delene av verden, så er det fremdeles U.S. Dollar, gull, diamanter og Rolex som funker hvis det blir kritisk. Merkelig nok, kan man jo si.

Dette, derimot, blir helt feil.

hero.jpg

Skulle akkurat til å si at en tradisjonell + en smartklokke vil være det eneste scenario jeg ser for meg at jeg vurderer to klokker. Smartklokkene dekker jo et annet behov egentlig.

Morsom tråd. Og takk til for deling av Dan Ariely, @Loevhagen . Veldig bra.
Når man har fått smaken på Apple Watch, særlig eSim varianten , er dette blitt et reelt dilemma for en del klokkeinterrasserte, men etter å ha prøvd klarte jeg ikke helt å venne meg til å bruke venstrearmen til smartklokka. Så konkurransen om armtid er reell

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Pam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.

Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.

Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...
Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto

Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto
Kjører samme løsning, funker bra det. Vel og merke en av de små, unnselige av type Alta HR, blir omtrent som et armbånd.

• Liker
Reaksjoner: twt2
Pam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.

Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.

Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...

Skjedd noe utvikling på SmartClasp fronten de siste par årene? Sjekket dette dengang da, fant vel at det ikke var helt modent ennå.Hva er status nå, finnes det noen oppegående produsenter?

Skjedd noe utvikling på SmartClasp fronten de siste par årene? Sjekket dette dengang da, fant vel at det ikke var helt modent ennå.Hva er status nå, finnes det noen oppegående produsenter?

Usikker, har ikke gått i det nå i det siste...Men håper at det kommer!
Nå når selv mobiler kommer med kurvet og foldbare skjermer; hvor vanskelig kan det være?

Castro gikk også med flere klokker....
Jeg ønsker ikke å bli sammenlignet med ham...

8- )

Må si jeg ikke helt ser poenget med 2 eller flere klokker samtidig. Min søster fortalte at dette visstnok var en liten trend blant guttunger på Stureplan 10 til 15 år tilbake. Da pannebånd, sleik og annet ræl var veldig kult. På lik linje som jentene tok på seg alle sine flotteste smykker, pyntet guttene seg likeledes med å fylle armene med klokker så det klirret av metaller. Stakkars pappas klokker...

• Liker
Reaksjoner: gullet