Gå med to klokker samtidig?

Å gå med to klokker - en på hvert håndledd er...


  • Antall stemmer
    53
  • Avstemningen stengte .
Som andre har påpekt tidligere, det må inn flere svar alternativer. To klokker er uansett helt dust.
 
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Et armbåndsur på venstre arm og et godt skult i lomma som er på alle dongeribukser må vel være innafor.

hamilton+2+klokker.jpg
 
Alltid en klokke av noe slag på hver arm når jeg dykker. Som oftest enten primær eller sekundær dykkecomputer på venstre og mekanisk på høyre.
Det er heller ikke uvanlig med to armbåndsur i felten, eller feks. under fallskjermhopping. Smak, behag og sikkerhet. :)
 
Så innmari nei. Hvis ikke man liker å fremstå som en total idiot, såklart. (Eller dykker e.l., men da tar man jo av når man kommer opp)
 
Ute i felt, så kan en klokke på hver arm være nødvendig av flere grunner. Backup hvis den ene svikter, mulighet for flere tidssoner, flere timere via bezel eller rett og slett et forhandlingselement i kritiske situasjoner. Kan bekrefte at enkelte har opplevd å bruke Rolex som forhandlingskort for å komme relativt uskadet ut av fastlåst situasjon. Og nei, vi snakker ikke ran i julebordssesongen på Aker Brygge...
 
@BigT Dette er vel kjent for å være en av fordelene med Rolex , dei er lettomsettlige i krisesituasjoner ;)
Definitivt. Ute i de mer avsidesliggende delene av verden, så er det fremdeles U.S. Dollar, gull, diamanter og Rolex som funker hvis det blir kritisk. Merkelig nok, kan man jo si.
 
Morsom tråd. Og takk til for deling av Dan Ariely, @Loevhagen . Veldig bra.
Når man har fått smaken på Apple Watch, særlig eSim varianten , er dette blitt et reelt dilemma for en del klokkeinterrasserte, men etter å ha prøvd klarte jeg ikke helt å venne meg til å bruke venstrearmen til smartklokka. Så konkurransen om armtid er reell
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: kvasbo
Pam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.

Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.

Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...
Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto
 
Mulig med et illustrasjonsbilde? Fikk denne løsningen nedstemt hos CEO men har lyst til å hive meg på søvntracking/fitpaytrenden så mulig jeg nedlegger veto
Kjører samme løsning, funker bra det. Vel og merke en av de små, unnselige av type Alta HR, blir omtrent som et armbånd.
 
  • Liker
Reaksjoner: twt2
Pam 112 på venstresiden,
Fitbit snudd innover på høyresiden.

Ser kanskje knoll ut, men fitbit'n ser mer ut som er armbånd per nå.

Håper SmartClasp blir en ting i fremtiden, så er problemet løst...

Skjedd noe utvikling på SmartClasp fronten de siste par årene? Sjekket dette dengang da, fant vel at det ikke var helt modent ennå.Hva er status nå, finnes det noen oppegående produsenter?