Fukt i Jaeger LeCoultre

Mazzuoli, det er på tide å spørre Mr. Bjerke om et nytt ur, foreslår en Master Comp. Navy Seal og en Reverso som plaster på såret..

Lykke til
 
Gratulerer, bedre sent enn aldri :D
Blir spennende å høre siste del av denne historien... Håper virkelig de gjør en innsats for å gjøre det godt igjen.

Sent from my U8860
 
Gratulere, mandag kom det sms fra Urmaker Bjerke om at uret kan hentes i butikken på Karl Johan :D

Det var vel mildt sakt på tide! Spent på hvordan de løser dette.. De kan vel ikke bare gi deg full regning og si takk for tålmodigheten. Du har jo ventet horribelt lenge med dårlig oppfølging underveis..
 
Gratulerer med "ny" klokke, hold oss gjerne oppdatert.
Håper du får et gedigent plaster på såret:p
 
Gratulere, klokken er på armen igjen :D Hentet den hos Bjerke tidligere i dag og det var som forventet selv om jeg håpet noe annet. Klokken var strøken, nypolert og med serivcebevis fra Jaeger. Full pris og værsågod! De tok seg heller ikke tid til å stille klokken, men man kan vel ikke forvente alt for kr. 7750,- Tok en kjap gjennomgang av historikken med butikkansatt og vedkommende forsikret meg om at dette skulle de bli bedre på, bla bla. Jeg ønsker å påpeke at det jeg først og fremst har vært misførnøyd når det gjelder Bjerke er lovnader som ikke er blitt holdt vedr når klokken er ferdig og alle de gangene jeg har ringt/mailet og blitt lovet tilbakemelding og ikke får det. De to-tre siste gangene har dette bedret seg. Ventetiden på 1 1/2 år er ille, men ikke det værste. Totalt sett føler jeg meg arogant behandlet og dårlig ivaretatt med det resultat at jeg garantert velger en annen urmaker neste gang både ved service og kjøp. Klokken lyser flott på håndleddet nå og bilde kommer i "dagens" :D
 
Bra at uret er tilbake. Dårlig at du blir behandlet så dårlig. Svært dårlig pr av Bjerke

Vurdere å gå til media? Dette er jo uhørt
 
Godt at klokken har kommet tilbake der den hører hjemme.:):)

Må også si som andre her at det er utrolig arrogant oppførsel å nært sagt bare kreve inn pengene, slenge døra etter deg og det er det. :(
Slik det kommer frem her har jo kommunikasjonen vært elendig også.

Kan jo umulig bli fornøyde kunder av slik behandling, det er bare trist.

Har ingen erfaringer med Bjerke selv, men utifra hva forskjellige menneskers oppfatninger(også utenfor tidsonen) som jeg har pratet med, frister det ikke å bli kunde der. :(
Fra mobilen
 
Godt at klokken er tilbake og utrolig synd at mange hos Bjerke jobber med skylapper.

Gratulerer med "ny" klokke.
 
Gratulere, klokken er på armen igjen :D Hentet den hos Bjerke tidligere i dag og det var som forventet selv om jeg håpet noe annet. Klokken var strøken, nypolert og med serivcebevis fra Jaeger. Full pris og værsågod! De tok seg heller ikke tid til å stille klokken, men man kan vel ikke forvente alt for kr. 7750,- Tok en kjap gjennomgang av historikken med butikkansatt og vedkommende forsikret meg om at dette skulle de bli bedre på, bla bla. Jeg ønsker å påpeke at det jeg først og fremst har vært misførnøyd når det gjelder Bjerke er lovnader som ikke er blitt holdt vedr når klokken er ferdig og alle de gangene jeg har ringt/mailet og blitt lovet tilbakemelding og ikke får det. De to-tre siste gangene har dette bedret seg. Ventetiden på 1 1/2 år er ille, men ikke det værste. Totalt sett føler jeg meg arogant behandlet og dårlig ivaretatt med det resultat at jeg garantert velger en annen urmaker neste gang både ved service og kjøp. Klokken lyser flott på håndleddet nå og bilde kommer i "dagens" :D

Flott at uret er tilbake. Utrolig kjedelig å lese om slik kundebehandling.
 
Flott at uret er tilbake hos deg:) Ventetiden er hårreisende og mye av servicen du har nevnt er elendig. Dårlig at de ikke gir noe som helst i kompensasjon..