Fukt i Jaeger LeCoultre

Helt enig. Dette skal klokka tåle. Stå på "mazzuoli". Dette bør være en reklameringssak.

Har levert klokka til Bjerke for en stund siden, fikk meldig etter noen dager at de ikke kunne fikse den. Feilen på klokka er at den låsen på den nederste krona ikke kan lukkes sikkelig. Måtte derfor sendes til fabrikken for reperasjon og det kunne ta inntil 6 mnd og koster sikkert masse penger...

Men dette er vel ikke noe du må betale? (har ikke lest hele tråden så vet ikke hvor gammel klokken er)

Ja, nå er det snart gått 7 mnd siden klokken var innlevert og den er fortsatt i Sveites tror jeg. Fikk en telefon fra Bjerke for en tid tilbake siden hvor de sier at fabrikken snart skulle sette den i stand og prisen var kr. 7400,-
Hva tar Bjerke for å formidle/sende den til Sveits, noen som vet? Det betyr ikke så mye for meg, egentlig bare litt nyskjerrig. :p

Da skriver vi 20 november og klokken er fortsatt ikke kommet tilbake :( Kjenner at jeg begynner å bli utolmodig nå.
Informasjon fra Bjerke er lik null, jeg har mått ringe hver gang. De er hyggelige når jeg ringer og skal sjekke opp saken med verkstedet som igjen har kontakt med fabrikken. Tilbakemeldingene er mest svada, snart ferdig, vet ikke helt osv.. Jeg føler meg ikke spesielt godt ivaretatt, ønkser meg bare følelsen av å være interessant som kunde og litt mer en om jeg hadde kjøpt en Seiko til kr. 2000,-

Send dem mail der du beskriver situasjonen fra dag en, og vær saklig men litt streng vedr. dine forventninger til svar etc.

Med skriftlig mail er det mye enklere å dokumenterer senere hva som ble sagt og gjort, fremfor telefoner i hytt og gevær.

Ønsker deg masse lykke til, og håper du snart får skjønnheten tilbake.

Da skriver vi 20 november og klokken er fortsatt ikke kommet tilbake :( Kjenner at jeg begynner å bli utolmodig nå.
Informasjon fra Bjerke er lik null, jeg har mått ringe hver gang. De er hyggelige når jeg ringer og skal sjekke opp saken med verkstedet som igjen har kontakt med fabrikken. Tilbakemeldingene er mest svada, snart ferdig, vet ikke helt osv.. Jeg føler meg ikke spesielt godt ivaretatt, ønkser meg bare følelsen av å være interessant som kunde og litt mer en om jeg hadde kjøpt en Seiko til kr. 2000,-

Dessverre også min erfaring med service/reparasjon hos Bjerke.

Da er det blitt 7 februar og ingen klokke kommet, sist jeg snakket med Bjerke i desember lovet de klokken i slutten av januar eller begynnelsen av februar, så det er fortsatt mulighet. Kjenner jeg savner klokken litt nå, har jo ikke sett den på ett år! Fortsettelse følger...

Huffda, dette truer mine jaeger drømmer... Eller kanskje det er det som skal til for at jeg skal klare å ha en klokke mer enn ca 6mnd :)

Fortsett å drømmer eller aller helst kjøp.. Jeg er glad i Jaeger LeCoultre tross at jeg har mått vente over 1 år på reperasjon :(

Da er det blitt 7 februar og ingen klokke kommet, sist jeg snakket med Bjerke i desember lovet de klokken i slutten av januar eller begynnelsen av februar, så det er fortsatt mulighet. Kjenner jeg savner klokken litt nå, har jo ikke sett den på ett år! Fortsettelse følger...

Det er noe inni granskogen lang tid å vente, og i tillegg med elendig tilbakemeldinger etc, som du nevner, er det jo meget dårlig service:( I et slikt tilfelle burde Bjerke hele tiden ligget litt foran,sjekket opp ting og gitt deg litt informasjon underveis! Har du tatt kontakt med JLC i Sveits for å høre om en slik sak virkelig skal ta så lang tid?? Vis nei hadde jeg tatt kontakt å hørt i alle fall..

Huff, for en fryktelig kjedelig hendelse. Om syv dager er det ett år siden, på dagen, du opprettet denne tråden.