Formel 1

Max har hatt en helt rå avslutning.

Må si at Norris imponerte i dag. Null feil, og vurderte risiko perfekt. Knallsterkt mentalt. Hadde trua hele veien og har likt han siden han kom inn i Mclaren. Han er en av de morsomste å følge utenfor banen, at han elsker F1 oser ut av han. Vel fortjent, nesten litt rørt nå.

Gjennom 75 år med racing er det kun 35 stk. som er verdensmester. Ganske imponerende.

Edit: Landweller på Button??

Klokka datt nesten av;

1765121213743.png

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og Heftos
Max har hatt en helt rå avslutning.

Må si at Norris imponerte i dag. Null feil, og vurderte risiko perfekt. Knallsterkt mentalt. Hadde trua hele veien og har likt han siden han kom inn i Mclaren. Han er en av de morsomste å følge utenfor banen, at han elsker F1 oser ut av han. Vel fortjent, nesten litt rørt nå.

Gjennom 75 år med racing er det kun 35 stk. som er verdensmester. Ganske imponerende.

Edit: Landweller på Button??

Klokka datt nesten av;

Vis vedlegg 415939
Null feil bortsett fra da han kjørte forbi på utsiden av banen, ja.
Og ja, jeg så også Land-Dweller på Button!
Ble dessverre et kjedelig løp, trodde det skulle være mer action.

Nå blir det spennende om de nye bilene ødelegger sporten neste år!

Null feil bortsett fra da han kjørte forbi på utsiden av banen, ja.
Og ja, jeg så også Land-Dweller på Button!
Ble dessverre et kjedelig løp, trodde det skulle være mer action.

Nå blir det spennende om de nye bilene ødelegger sporten neste år!
Jeg må si meg enig med dommere her. Han ble presset ut. Hadde han fått straff for den hadde det vært skandale.

Var bra med action bak i feltet underveis i løpet, synd at produsenten valgte heller å prioritere å vise topp 4 på tidspunktet hvor disse kjørte sitt eget løp og var i ingenmannsland. Solid kjøring av Norris, hadde en tøff forbikjøring etter første pit stoppet, hvor han tok seg forbi to biler samtidig (Haas og ...?).

• Liker
Reaksjoner: andres
Var bra med action bak i feltet underveis i løpet, synd at produsenten valgte heller å prioritere å vise topp 4 på tidspunktet hvor disse kjørte sitt eget løp og var i ingenmannsland. Solid kjøring av Norris, hadde en tøff forbikjøring etter første pit stoppet, hvor han tok seg forbi to biler samtidig (Haas og ...?).
Racing Bulls . Ja den var verdensmester typ forbikjøring .

Jeg hadde trodd jeg skulle vært skuffet over at Verstappen ikke vant i år, men jeg er faktisk bare imponert. Mest imponert over hvor vanvittig bra han har kjørt siden sommerpausen, men også imponert over hvor mye poeng McLaren har skuslet bort! Verstappen skulle aldri ha vært en utfordrer engang. At han i det hele tatt kom 2 (!!) poeng unna sitt 5 mesterskap er ganske absurd. Håper virkelig McLaren lærer noe av dette, for når du har den beste fører-parringen på griden kombinert med den raskeste bilen så skal det ikke være mulig at en av førerne dine havner P3 i mesterskapet.

Men det tar ikke bort fra prestasjonen til Norris, som holdt roen og gjorde nøyaktig det han skulle, så alle gratulasjoner til han! Spesielt mtp hvordan han nesten var avskrevet halvveis i sesongen når Piastri hadde rundt om 30-40 poeng på han. Han har blitt mer konsistent, gjort mindre feil og har sakte men sikkert jobbet seg oppover.

Verstappen callet det også i fjor etter han tok sitt 4 mesterskap i Las Vegas:

Norris: "You're too fast! Next year I'll win,"
Verstappen: "I told you many times, there will be a day you'll become world champion"

In other news: Helmut Marko er ferdig Red Bull og takke fanden for det! Jeg skal innrømme at han har gjort mye bra og vært en stor del av suksessen til RB oppigjennom årene, men gud bedre meg så mye dritt som kommer ut munnen på den mannen... På tide å forsvinne ut av rampelyset og bare være stille!

Noen som har noen 26-predictions?

EDIT: Et litt mer nyansert bilde av Helmut Marko fra The Race. Dog, så er jeg fortsatt av den oppfattningen at mannen burde gitt seg for 10 år siden.. https://www.the-race.com/formula-1/helmut-markos-f1-legacy-much-more-than-being-ruthless/

Redigert:
Ryktes jo at Newey har funnet ett smutthull, i så fall ser det lyst ut for Alonso. Ingenting hadde vært mer morsomt enn at Løven tar en VM tittel til.

1765448266323.png

Å? Sluker ganske mye info om F1, og har til gode å høre noe annet en rene spekulasjoner om dette? Aner vi hva?
Ikke lett å finne noe konkret. Så "ryktes" er hittil bare rykter. Det har jo blitt snakket om at han er flink til å finne loopholes, så det kan fort bare være derfra det stammer. Uansett hadde det vært gøy om det kom et nytt merke med i tetkampen.

Ikke lett å finne noe konkret. Så "ryktes" er hittil bare rykter. Det har jo blitt snakket om at han er flink til å finne loopholes, så det kan fort bare være derfra det stammer. Uansett hadde det vært gøy om det kom et nytt merke med i tetkampen.
Yes, det har han lange tradisjoner for, han har vel og uttalt at dette er regelverket med mest spillerom på mange år... Blir spennende å se! La oss ha ambisjoner om å treffes i den skikkelige byen Nord for deg, og ta et par kolde å se et løp neste år!

Yes, det har han lange tradisjoner for, han har vel og uttalt at dette er regelverket med mest spillerom på mange år... Blir spennende å se! La oss ha ambisjoner om å treffes i den skikkelige byen Nord for deg, og ta et par kolde å se et løp neste år!
Det burde vi jo få til!