Norris er en verdig vinner av tittelen i år, men synes han virket medtatt under intervjuet etter løpet. Klarer han å stå i presset nå? Blir spennendeMå si at Mclaren gjør det mer spennende enn nødvendig ja.. Unner egentlig Norris dette, han har vært tålmodig.
Kimi Raikonnen has entered the chat![]()
Det er jo en av de kjedeligste banene i sirkuset denne helgen. Som Monaco styrer kvaliken stort sett resultatlisten.
Jeg tipper inne sving 5 av runde 1 vet vi hvem som blir verdensmester
Det blir Max. Finnes ikke tvil i min mening. Piastri har koblet seg av og Norris har ikke psyke til å takle presset neste helg. Dette lever Verstappen for.
Ja veldig glad for at jeg bommet på den. Nå får vi spenning til siste løp. Noen ganger så er det veldig greit å ta feilVel. Litt spennende blei det jo likevel .
"Da har alle team bekreftet sjåfører for 2026.
Ingen store bomber. Tsunoda ryker som forventet og blir erstattet av Hadjar. Kanskje litt overraskende at han ikke engang får plass hos Racing Bulls hvor F2 Arvid Lindblad i stedet får setet ved siden av Lawson.
Ellers ingen utskiftinger.
Litt rart synes jeg at Colapinto får fortsette.
![]()
F1 2026 driver line-ups confirmed in full
With the announcement of the Red Bull and Racing Bulls line ups, the 2026 grid is finally complete. So, which teams have changed and which teams are sticking with their current drivers ahead of a season where there is a very big shake up in the regulations? Read on to find out…www.formula1.com
Der har vi det ja"
F1 Insider suggests that Colapinto’s sponsors are bringing in £420,000 per race."
Ja. Lando kjører som en Verdensmester så langtSånn som det ser ut nå har de ganske bra kontroll.