Hadde faktisk tårer i øyene mot slutten, har ikke noe forhold til Hulken, men første pall etter 238 løp er jo fantastisk.
Straffen er bare rør, uansett så må han bare forholde seg til det.Hulkenberg er en liten favoritt hos meg, så dette var stas.
Hva syns vi om Piastri sin heller sutrete fremtoning etter løp? Ja, det var ingen som skjønte hva han fikk straff for, men for svarte heller da. Ta det som en mann, og gå videre. Så jo ut som om han hadde fått kjeft av læreren.
Er en grunn til at jeg holder en knapp på Lando av de to ja.
I Lando sine sko, hadde jeg ALDRI adlydt den teamordren om den kom. Aldri.Straffen er bare rør, uansett så må han bare forholde seg til det.
Men så lenge straffen er bare tull så synes jeg det er mer merkelig at Mclaren ikke gir teamordre om å bytte plass.
Så lenge Piastri leder sammenlagt og er en bedre fører enn Norris så tror jeg de ville vært tjent med å gi alle poengene til Piastri og lage mer avstand til nummer tre i stedet for å jevne det ut unødvendig.
Veldig stas med Hulk på podiumet, det var moro!
Der er noken løp igjen. Og det beste Red Bull kan håpe på er at Maclaren roter det til for seg sjølv med å ikkje ha en klar strategi på dette. For dette vil aldri gå i lengden med 2 stk som skal sloss om tittelen.Urimelig straff. Urimelig å forvente at lando skal betale for noe han ikke var involvert i. WDC står ikke i fare, spørsmålet er bare hvilken av førerne det er.
My point excactly.Der er noken løp igjen. Og det beste Red Bull kan håpe på er at Maclaren roter det til for seg sjølv med å ikkje ha en klar strategi på dette. For dette vil aldri gå i lengden med 2 stk som skal sloss om tittelen.
Der er noken løp igjen. Og det beste Red Bull kan håpe på er at Maclaren roter det til for seg sjølv med å ikkje ha en klar strategi på dette. For dette vil aldri gå i lengden med 2 stk som skal sloss om tittelen.
Vi er halveis i sesongen så dei har 12 løp og mangen poeng å rote det til med endå .Ikke uenig i det, men enn så lenge virker McLaren å bli bedre mens red bull går andre veien. Tror ikke wdc står i fare. Uansett så er det vi som publikum som blir vinnerne så lenge de får race
Jaja, da er det bare å glede seg til Max i Merc da.Horner har fått fyken.
https://www.bbc.com/sport/formula1/articles/cn5k6y1xyl3o
Horner til Ferrari no då ?Jaja, da er det bare å glede seg til Max i Merc da.
Det er vel i F1 som i fotball, når laget ikke presterer må sjefen gå. Også kan det selvfølgelig hende at den "skandalen" i fjor ligger å lurer litt i kulissene.Kan ikke se at dette vil gi noe som helst for RB. Det er verken taktiske eller strategiske beslutninger i løpene som har plassert RB der de er. Det er en bil som ikke går godt nok, og det er ikke Horner som designer bilen. Max har levert så bra som bilen går omtrent hvert løp så lite å hente der. Og TSU er enkelt og greit ikke god nok.
Så med mindre det er ting som har skjedd bak kulissene så virker beslutningen meningsløs for meg. Da kunne han like godt sittet ut sesongen.
Kan ikke se at dette vil gi noe som helst for RB. Det er verken taktiske eller strategiske beslutninger i løpene som har plassert RB der de er. Det er en bil som ikke går godt nok, og det er ikke Horner som designer bilen. Max har levert så bra som bilen går omtrent hvert løp så lite å hente der. Og TSU er enkelt og greit ikke god nok.
Så med mindre det er ting som har skjedd bak kulissene så virker beslutningen meningsløs for meg. Da kunne han like godt sittet ut sesongen.
Men å bytte ut Horner vil neppe løse noen av disse to problemene?Samtidig så har Horner feilet med samtlige 2 førere så langt ? Og en bil som tydeligvis ikkje fungerer lenger .
Nei , eg trur jo helst det ligger noke meir bak dette.Men å bytte ut Horner vil neppe løse noen av disse to problemene?
Bilen vil fortsatt ikke være best, og sjåførene vil neppe kjøre raskere.
Som sagt, for RBs del så løser vel ikke sparkingen noen av problemene de sliter med i dag.