Formel 1

@Barney Ross ja var vel det en forventa med Mclaren sin veldig diffuse politikk rundt dette med Teamordre at det kom til å skje i løpet av sesongen . Om ikkje dei tar grep i teamet så blir det nok ikkje siste gang heller .

Ellers enig i at leclerc nok har potensiale til å vinne , om bilen er rask nok , Ferrari får orden på taktikken og Hamilton får opp farten så han kan være en god 2 fører.

Eg må sei det gledet meg litt at Kimi antonelli fikk en 3 plass , han har eg litt sansen for. Og så hadde jo heile sirkuset vært dørgende kjedelig uten en verstappen til å lage litt liv og drama. På alle måter .

Hvis Norris skal bli verdensmester så må han ha den raskeste bilen og en dårligere team-kompis. Mangler dessverre smartness.
Morsomt løp! Verstappen er litt av en racerfører :)

Hamilton i sin første sesong, på baksiden av National Geographic.
1000023366.jpg

Syns løpet var greit, kniving mellom to team kamerater gjennom så å si hele løpet. Gøy å se Alonso fighte med sin padwan. Gjetter at han sa "you fight like a lion" etter løpet. Rett og slett ganske bra løp.

• Liker
Reaksjoner: Rød
Syns løpet var greit, kniving mellom to team kamerater gjennom så å si hele løpet. Gøy å se Alonso fighte med sin padwan. Gjetter at han sa "you fight like a lion" etter løpet. Rett og slett ganske bra løp.
Usikker på om vi så samme løp. Sikker på at ikke du har sett opptak av et gammelt løp?
Dørgende kjedelig 😂

Det var spennende helt til Norris boxet, lap 20 eller noe… bra kjørt av Norris i dag, men tror ikke han hadde overlevd hele løpet om Piastri hadde holdt seg i DRS. Blir uansett spennende å følge de to

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Jeg har nok en interesse som stikker så dypt at jeg klinger meg til det minste av spenning
Det du sa!
Sett 95% live på TV siden 1999, og vært på 7 løp.
Om noen sovner i løpet av en fotballkamp på TV eller et F1-løp, så er det heldigvis ikke mitt problem.

EDIT: Jeg tror aldri jeg har fortalt verden når jeg har sovnet…

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: andres
Sovnet når når jeg så Japan og Monaco. I dag koste jeg meg med glimrende racing med Piastri og Norris de første 20 rundene, med et gledelig høydepunkt å se Bortoleto gjøre sitt beste løp.

• Liker
Reaksjoner: andres