Formel 1

Det kan jo ha noe med at Max er fullstendig uspiselig og har like mye karisma som en pakke kjeks...
Rart hvordan man kan være så uenig om inntrykk av en person. Kan forstå at noen ikke liker Red Bull-teamet i disse dager, men jeg har alltid sett på Verstappen som jordnær og folkelig, og som en som byr relativt mye på seg selv. Det virker også som han deler mange meninger om Formel 1 med fansen som ser på, og han ytrer gjerne disse meningene også. Tenker spesielt på antallet løp i en sesong, sprintløp og mengden gatebaner.
 
  • Liker
Reaksjoner: Apekatt87 og mr_frodo
Det er egentlig perfekt med løp som går så tidlig. Jeg står opp (når jeg vil), så lager jeg egg og bacon før jeg jekker en øl og fyrer opp F1TV.

Perfekt søndag!
 
20240324_041840.jpg

Snart halv 5 på en søndag. Så får vi se da, om det hadde noe for seg eller om man kan legge seg igjen om tre kvarter. Krysser fingrene.
 
  • Liker
Reaksjoner: TomB
Veldig bra race:D (og veldig spesielt at Ferrari har klart å bytte Sainz med en sjåfør som er på retur....)
 
Sitter med litt blandede følelser etter løpet. Bra med en annen vinner, men jeg synes det ble mindre fighting bak med Max ute o_O Vi har altså en like suveren vinner, men mindre action bak (etter min mening/opplevelse). Men ser frem til neste løp, åpenbart at Ferrari og Sainz har noe på gang som kan skape gode opplevelser for oss TV-tittere fremover.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Sitter med litt blandede følelser etter løpet. Bra med en annen vinner, men jeg synes det ble mindre fighting bak med Max ute o_O Vi har altså en like suveren vinner, men mindre action bak (etter min mening/opplevelse). Men ser frem til neste løp, åpenbart at Ferrari og Sainz har noe på gang som kan skape gode opplevelser for oss TV-tittere fremover.
Kan det ha noe med oppsettet/reglene på hvordan bilene er satt opp. Som du sier så ser vi jo Max-prosedyren igjen i dag bare med annen bil og fører. Får man en luke på over ett sekund på de to-tre første rundene så ser det ut som det hele er over. Enig i det du skriver, godt å slippe Max, men fortsatt lite spennende å se på.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban
Er ikke det typisk Ferrari da? :D
Det er kanskje det, men det gjør det litt frustrerende å være Ferrari fan:( og jeg er på ingen måte noen Hamilton-hater (mye heller han en Verstappen;)), men han er ikke fremtiden....

Er ikke helt enig i at det var så mye mindre fighting der bak og Sainz var da heller ikke så overlegen, bare litt bedre på det meste i dag:)
 
Det er kanskje det, men det gjør det litt frustrerende å være Ferrari fan:( og jeg er på ingen måte noen Hamilton-hater (mye heller han en Verstappen;)), men han er ikke fremtiden....

Er ikke helt enig i at det var så mye mindre fighting der bak og Sainz var da heller ikke så overlegen, bare litt bedre på det meste i dag:)
Ja, det var sterkt levert av Sainz :) jeg vet ikke, men jeg har inntrykk av at det var jevnere over hele fjøla for et par sesonger siden.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ban og Utinaturen
Så selv uten Verstappen 20 sekunder foran alle så var løpet like kjedelig. Lol.

Ting som tydeligvis er tradisjon nå:

Hvis Sainz vinner så krasjer Russell på siste runde.

EDIT: Et lite glimt av håp er jo at det ikke er sikkert at Max hadde vunnet i dag, om bilen hadde holdt. Ferrari er definitivt inne på noe!
 
Redigert:
Så selv uten Verstappen 20 sekunder foran alle så var løpet like kjedelig. Lol.

Ting som tydeligvis er tradisjon nå:

Hvis Sainz vinner så krasjer Russell på siste runde.

EDIT: Et lite glimt av håp er jo at det ikke er sikkert at Max hadde vunnet i dag, om bilen hadde holdt. Ferrari er definitivt inne på noe!
På ingen måte :) Løpet var knall det, bare et lite hjertesukk når det gjelder Sainz sin fremtid i Ferrari;)
 
På ingen måte :) Løpet var knall det, bare et lite hjertesukk når det gjelder Sainz sin fremtid i Ferrari;)
Det var jo aldri noe usikkerhet ang hvem som kom til å vinne. Sainz hadde full kontroll fra start til slutt.

De eneste usikkerhetsmomentene var om ferrari kom til å rote til strategien eller ikke og om bilene ville holde helt til mål :p
 
Det var jo aldri noe usikkerhet ang hvem som kom til å vinne. Sainz hadde full kontroll fra start til slutt.

De eneste usikkerhetsmomentene var om ferrari kom til å rote til strategien eller ikke og om bilene ville holde helt til mål :p
Det var jo litt jevnere enn de to første løpene da... Joda han hadde vel grei kontroll, men Verstappen har jo vunnet med en del mer og med Perez som nr.2 så har det føltes som full kontroll. Sjansen er vel større at Lec utfordrer Sainz enn at Perez utfordrer Ver.

Vi kan vel uansett være enig om at det er morsomt at det er andre enn Redbull i front:)
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
Det var jo litt jevnere enn de to første løpene da... Joda han hadde vel grei kontroll, men Verstappen har jo vunnet med en del mer og med Perez som nr.2 så har det føltes som full kontroll. Sjansen er vel større at Lec utfordrer Sainz enn at Perez utfordrer Ver.

Vi kan vel uansett være enig om at det er morsomt at det er andre enn Redbull i front:)
Ja forandring fryder! Jeg går enda å venter på at Norris skal vinne et løp..

Merkelig hvor langt ute i ingenmannsland Perez var. Greit nok at han ikke er på Verstappen sitt nivå, men i den bilen forventes det langt mer enn hva han leverte i dag.
 
Jeg merker jeg er spent på silly season etter denne sesongen. Med Sainz som en åpenbar kandidat hos de aller fleste (også Red Bull), blir det spennende å se hvem som må vike.
At Hamilton skal kunne bidra hos Ferrari, har jeg lite tro på. Kan bli tøft å være Ferrari-fan, neste år også.
Jeg tror også at det ryker en del ut, til fordel for f.eks. Liam Lawson og Oliver Bearman (kanskje også Hauger, om han fortsetter den starten han har hatt, minus krasjen i Melbourne).
 
Jeg merker jeg er spent på silly season etter denne sesongen. Med Sainz som en åpenbar kandidat hos de aller fleste (også Red Bull), blir det spennende å se hvem som må vike.
At Hamilton skal kunne bidra hos Ferrari, har jeg lite tro på. Kan bli tøft å være Ferrari-fan, neste år også.
Jeg tror også at det ryker en del ut, til fordel for f.eks. Liam Lawson og Oliver Bearman (kanskje også Hauger, om han fortsetter den starten han har hatt, minus krasjen i Melbourne).
Skal ikke glemme Doohan også, er 100% reservefører for Alpine.